آغاز عصرجدید استقلال با نکونام
بهتاش فریبا در گفت‌و‌گو با جام‌جم مطرح کرد

آغاز عصرجدید استقلال با نکونام

گزینه اسپانیایی استقلال ۴سال از نیمکت‌ها دور بوده است

توافق با آقای بیکار!

استقلال تهران به اوج تناقض‌گویی رسیده و انگار در این باشگاه همه تصمیم‌گیرنده هستند و هیچکس تصمیم‌گیرنده نیست.
استقلال تهران به اوج تناقض‌گویی رسیده و انگار در این باشگاه همه تصمیم‌گیرنده هستند و هیچکس تصمیم‌گیرنده نیست.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۷۹

حجت کریمی، سرپرست این باشگاه درباره انتخاب مربی چندین و چندبار حرف خود را عوض کرده است. او هر بار پای یک گزینه را وسط می‌کشد. یک بار می‌گوید که مربی خارجی، یک بار می‌گوید مربی ایرانی، یک بار می‌گوید با گزینه ایرانی توافق کرده‌اند، یک بار می‌گوید مربی خارجی در راه است و کسی نمی‌داند او چه می‌گوید و چه می‌خواهد. انتخاب کمیته فنی هم که تنها تعداد مصاحبه‌های باشگاه را بالا برده است. از آنجا که کریمی سابقه آنچنانی در مدیریت ورزش ندارد، عنان کار را به علی امیری، معاون خود سپرده اما در عین حال دوست دارد همه مسئولیت‌ها را گردن کمیته فنی بیندازد. در اولین جلسه این کمیته که اتفاقا خود کریمی حضور داشت، او ضمن تشکر از اعضا(مظلومی، مومنی، نامجو مطلق، پاشازاده، حسن‌زاده، بهتاش فریبا و سهراب بختیاری‌زاده) اعلام کرد نام یکی از گزینه‌های اصلی را حذف کنند اما در رسانه‌ها برعکس آن را بگویند! منظور او جواد نکونام بود که طرفداران اعتقاد دارند باید سرمربی استقلال شود اما ظاهرا مشکلاتی وجود دارد، شاید همان مشکلی که قبلا فاش شد؛ یعنی تایید او توسط امیر قلعه‌نویی. پرویز مظلومی در همان جلسه نام ۵مربی یعنی علیرضا منصوریان، رضا عنایتی، نکونام، ساکت الهامی و ربیعی را مطرح کرد و گفت از نظر او یکی از آنها باید روی نیمکت بنشیند. یکی از اعضا گفت منصوریان با او تماس گرفته و اعلام آمادگی کرده است. سرمربی فولاد در این تماس گفته سه دستیار خارجی می‌آورد و کلا نقشه‌های متفاوتی نسبت به گذشته دارد.

بحث خارجی‌ها
در این جلسه بحث درباره خارجی‌ها بالا گرفت. محمد مومنی در همین باره دیروز به جام‌جم گفت: «احتمال حضور مربی خارجی زیاد است ولی به گزینه‌های داخلی هم توجه می‌کنیم. ظرف امروز و فردا سرمربی انتخاب خواهد شد.» در همین حال رسانه‌ها خبر از توافق اولیه باشگاه استقلال با خوان رامون لوپز کارو، سرمربی سابق رئال‌مادرید داده‌اند. «ن.ق» که در گذشته ستاره‌های بزرگی را برای بازی‌های دوستانه به ایران آورده، او را به استقلال معرفی کرده و گفته تمایل زیادی به حضور در تهران دارد. دیاز در سال ۲۰۰۶ سرمربی مادریدی‌ها بود که در ۳۳ مسابقه روی نیمکت رئال نشست که حاصل کارش ۱۷ برد، ۱۰ مساوی و ۶ شکست بود. او سپس به تیم‌های لوانته، سلتاویگو، زیر ۲۱ سال اسپانیا، تیم‌ملی عربستان، عمان، وایفانگ چین و در نهایت شنزن چین رفت. لوپز تا جولای ۲۰۱۹ مشغول به کار بود و نزدیک به ۴ سال است که هیچ فعالیتی نداشته است. لوپز در آخرین تجربه مربیگری روی نیمکت شنژن، ۴۶ بازی را تجربه کرد که حاصل آن ۱۷ برد، ۱۱ مساوی و ۱۸ شکست بود. ظاهرا قرار است این مربی بامداد فردا به تهران برسد و با استقلال پای میز مذاکره بنشیند. دیروز باشگاه استقلال هم این موضوع را تایید کرد اما بعضی سایت‌ها خبر دادند هزینه این سفر از جیب خود لوپز است!
در همین حال دیروز خبر دیگری هم رسید مبنی بر این‌که علاوه بر لوپز، استقلال با دو مربی ایتالیایی و همچنین یک مربی ترکیه‌ای هم مذاکره کرده است. جالب‌تر این‌که از وزارت ورزش خبر می‌رسد وزیر ورزش گفته مربی خارجی نیاورند یا اگر می‌آورند با او قرارداد ریالی امضا کنند! شلم‌شوربایی در حال پخت است و کسی نمی‌داند طعم این غذا چه خواهد بود. در همین حال دیروز خبر دیگری هم رسید. با وجود حذف نکونام از گزینه‌ها، ناگهان استقلالی‌ها شب دوباره یاد نکونام افتادند و با او ارتباط برقرار کردند. این‌که موضوع چقدر جدی است کسی نمی‌داند، همان طور که کسی نمی‌تواند بگوید آیا سفر لوپز به تهران به قرارداد منجر می‌شود یا نه؟
بدون شک اگر مدیر قاطعی جای کریمی بود، خود تصمیم می‌گرفت و اجازه نمی‌داد بازی این قدر پیچیده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها