ادامه پروژه کهکشانی‌سازی جدید در مادرید

جود بلینگام در رئال

درخشش جود بیلینگام در ترکیب بروسیا دورتموند و تیم‌ملی انگلیس باعث شده بود بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال خرید او باشند.
درخشش جود بیلینگام در ترکیب بروسیا دورتموند و تیم‌ملی انگلیس باعث شده بود بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال خرید او باشند.
کد خبر: ۱۴۱۲۱۴۵

دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند و حتی مذاکراتی را هم با نمایندگان او و همچنین مدیران دورتموند انجام دادند اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت پیراهن رئال مادرید را به تن کند. در همین راستا، باشگاه رئال مادرید روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که این ستاره انگلیسی را با قراردادی شش ساله به خدمت گرفته است.
مراسم معارفه بلینگام به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. صفحه رسمی باشگاه بروسیا دورتموند هم با انتشار توییتی این انتقال را تایید کرد و نوشت: «بروسیا دورتموند و رئال مادرید بر سر شرایط انتقال جود بلینگام به توافق رسیده‌اند. همه در دورتموند بهترین آرزوها را برای ماجراجویی بعدی‌ات دارند، جود!»
این هافبک ۱۹ ساله که ۲۴ بازی ملی برای انگلیس را در کارنامه دارد، جولای ۲۰۲۰ از بیرمنگام راهی دورتموند شد و در مدت زمان حضورش در این تیم، با عملکرد درخشانش نوید یک هافبک آینده‌دار و قابل اتکا را داد. بلینگام طی سه سال حضور در سیگنال ایدونا پارک، ۱۳۲ بازی برای زنبورها انجام داد و آمار ۲۴ گل و ۲۵ پاس گل را به ثبت رساند. او قرار است در کنار بازیکنان دیگری چون ادواردو کاماوینگا، فده والورده و اورلین شوامنی، نسل بعدی خط هافبک رئال‌ مادرید را تشکیل دهد. اینها در آینده جانشین بزرگانی چون تونی کروس و لوکا مودریچ می‌شوند.

موراتا در حوالی الشباب عربستان
حضور بازیکنان سرشناسی چون کریستیانو رونالدو در النصر و کریم بنزما و کانته در الاتحاد باعث شده است تا نگاه‌ها به لیگ عربستان متفاوت شود. این بار الشباب برای تقویت خط حمله خود روی یک مهاجم بزرگ و نام آشنا دست گذاشته است. طبق اعلام روزنامه اسپورت ۲۴ آلوارو موراتا به الشباب نزدیک شده و این احتمال زیاد است که او به زودی راهی عربستان شود تا قرارداد خود را نهایی کند. موراتا در اتلتیکو مادرید بازی می‌کند و در فصلی که گذشت در ۴۵ بازی موفق شد ۱۵ گل برای تیم به ثمر رساند و سه پاس گل هم بدهد. او تا سال ۲۰۲۴ با اتلتیکو قرارداد دارد و باید دید قراردادش را تمدید می‌کند یا راهی لیگ عربستان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها