خاطرات کاغذی

ببینید | دکتر دکستر

خاطرات کاغذی

ابوت و کاستلو

یک مجموعۀ کارتونی خنده‌دار برگرفته از نمایش های کمدی دو هنرپیشۀ سرشناس و دوست داشتنی آمریکایی به نام های «بود ابوت» و «لو کاستلو».
کد خبر: ۱۴۱۱۶۳۰
نویسنده مریم فلاح - گروه رسانه

اگر خاطرتان باشد «ابوت» هیکلی لاغر اندام داشت و «کاستلو» کوتاه قد و چاق بود. ابوت که به لحاظ عقل و درایت یک سر و گردن برتر از دوست و همکارش نشان می داد رهبری این گروه دو نفره را برعهده داشت ! برای همین طبیعتا کاستلو ساده دل مامور انجام کارهای سخت و ماموریت های غیرممکن می شد و نتیجه اینکه در اغلب داستان ها می دیدیم که با شرایطی پیش بینی نشده روبرو شده و با گیر افتادن در موقعیت هایی کمیک به سرانجامی شوم می رسیدند و این گونه از بچه ها خنده می گرفتند.

ابوت و کاستلو

یکی از جنبه‌های به یادماندنی این کارتون، جمله معروف «هی ابوت!» بود که لو کاستلو زمانی‌که در تنگنا قرار داشت آن را بر زبان می‌آورد. ناگفته نماند که کاراکتر معروف انیمیشنی «توییتی» نیز در پویانمایی‌هایی بر اساس نمایش «ابوت و کاستلو» معرفی شد.

مجموعه کارتونی «ابوت و کاستلو»، (نام اصلی : Abbott & Costello) سال 1967  به کارگردانی  ویلیام هانا (William Hannah) و ژوزف باربرا (Joseph Barbera) در شرکت آمریکایی هانا-باربرا پروداکشنز (Hanna-Barbera Productions) تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها