مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد:

گازرسانی به 11شهر استان کرمان 

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز استان کرمان با دانشگاه هایتک؛

شرکت گاز استان کرمان حامی پایان نامه ها و پروژه های منطبق بر نیاز صنعت

در جلسه هم‌اندیشی بین شرکت گاز استان کرمان و دانشگاه هایتک،تفاهم‌نامه همکاری علمی،پژوهشی و فناوری با هدف تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه امضا گردید.
کد خبر: ۱۴۰۹۶۰۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛جلسه هم اندیشی فوق که به همت امور پژوهش شرکت گاز استان کرمان و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه برگزار گردید فرصت بسیار مغتنمی برای تبادل دانش، تجربه و ایده‌های نوین در زمینه صنعت گاز و فناوری‌های مرتبط با آن فراهم آورد.
 
این همکاری با هدف ارتقای سطح دانش فنی و علمی شرکت گاز،تحقیق و توسعه‌ی دانشگاه‌ها در خدمت صنعت،بهبود کیفیت محصولات و خدمات شرکت گاز،بهبود شرایط زیست محیطی و رشد اقتصادی در منطقه صورت گرفته است.
 
نکته مهم این تفاهم نامه همکاری،حمایت از پایان‌نامه‌ها وانجام پروژه های پژوهشی منطبق بر نیازصنعت و تولید محصولات دانش‌بنیان و همچنین تجاری‌سازی این محصولات می باشد.

بنابراین،دانشگاه هایتک می توانند با نظر به نیازهای شرکت گاز استان کرمان،در زمینه پژوهش و توسعه، فعالیت کرده و به تجاری سازی نتایج پژوهش‌های خود می پردازند و شرکت گاز استان کرمان با بهره‌گیری از دانشگاه‌ها،در تحقیقات و توسعه صنعت گاز راهبردی واضح داشته و از نتایج آن‌ها به صورت بهینه استفاده می نماید.
 
همچنین،بهبود کیفیت محصولات و خدمات شرکت گاز استان کرمان با توجه به دانش دانشگاه‌ها،افزایش خواهد یافت.
 
تحقق همکاری بین شرکت گاز استان کرمان با دانشگاه هایتک می تواند به توسعه و پیشرفت صنعت گاز و در نتیجه به توسعه اقتصادی کمک شایانی نماید.
 
لازم به ذکر است پیش از این نیز شرکت گاز استان کرمان در سال تولید،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به عنوان همکار برگزیده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته انتخاب گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها