امضای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز استان کرمان با دانشگاه هایتک؛

شرکت گاز استان کرمان حامی پایان نامه ها و پروژه های منطبق بر نیاز صنعت

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و آموزش و پرورش استان گفت: ۱۵درصد موتور خانه های مدارس استان توسط شرکت گاز تعمیر و بهینه سازی می شوند.
کد خبر: ۱۳۸۹۵۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛منوچهر فلاح،با بیان اینکه همه افراد جامعه تربیت شده مدارس هستندخاطر نشان کرد:مدیون آموزش و پرورش هستیم و کمک به این دستگاه مهم و زیرساختی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است.

وی خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش رگ خونی کشور ایران اسلامی است که در تمامی مناطق کشور در جریان است و نقش حیات بخشی خود را به خوبی ایفا می کند.

فلاح،از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه زیر ساختی و فرهنگی کشور نام بردو بر همکاری آموزش و پرورش با شرکت گاز در راستای فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه گاز تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت:بر اساس تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و آموزش و پرورش استان ۱۵درصد موتور خانه های مدارس استان کرمان توسط شرکت گاز به صورت رایگان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان بهینه سازی و بروز رسانی می شود.

همچنین تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان کرمان به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز از طریق ظرفیت های فرهنگی و برنامه های پرورشی و فرهنگی امضا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها