مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

سنجش بیش از 43هزار نوآموز کلاس اولی در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مدیر امور شعب بانک کشاورزی شمال استان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت کشور مرهون ایثارگری و فداکاری معلمان است گفت:معلّم اساسی‌ترین عنصر و تأثیرگذارترین مؤلفه نظام تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۳۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛رضارضایی،در این دیدار با اشاره به فعالیت بیش از ۴۴ هزار و ۳۰۰ فرهنگی در استان خاطر نشان کرد:حفظ عزت و کرامت و ارتقای معیشت همکاران فرهنگی مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه معلم مولد سرمایه اجتماعی درکشور است بیان کرد:مطالبات فرهنگیان را با جدیت در استان پیگیری می کنیم،زیرا اعتقادداریم عزتمندی معلمان نقش مستقیمی درارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.
رضایی،تاکیدکرد:هر بانکی که ضمن حفظ عزت و کرامت فرهنگیان تسهیلات قرض‌الحسنه بیشتر و سهل الوصول تری را براساس تفاهم نامه اعطا کند آمادگی داریم حقوق فرهنگیان از طریق آن بانک واریز شود.

مدیرامور شعب بانک کشاورزی شمال استان با بیان اینکه همه مسئولان و مردم مدیون معلمان هستند گفت: قدردان معلمان هستیم و برای رضایت فرهنگیان در بانک کشاورزی تلاش می کنیم.

اله دادمحمدی منفرد،ازپرداخت یک میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به فرهنگیان توسط شعب بانک کشاورزی شمال استان در سال ۱۴۰۱ خبر دادو افزود:ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه در سال جاری نیزدر دستور کار این بانک قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها