مردم کدام‌یک از سریال‌های رمضانی را بیشتر دیدند؟

«نون‌خ» همچنان صدرنشین

با پایان ماه رمضان، این فرصت طلایی برای دیده‌شدن آثار تلویزیونی، برنامه‌ها و سریال‌هایی که در این ایام راهی آنتن شدند هم به پایان رسیدند.
با پایان ماه رمضان، این فرصت طلایی برای دیده‌شدن آثار تلویزیونی، برنامه‌ها و سریال‌هایی که در این ایام راهی آنتن شدند هم به پایان رسیدند.
کد خبر: ۱۴۰۵۷۹۱
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه

اگر از علاقه‌مندان به برنامه‌ها و سریال‌های رمضانی بودید شاید برای‌تان جالب باشد بدانید کدام‌یک از این آثار توانستند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های صداوسیما در نوروز ۱۴۰۲ که مقارن با ماه رمضان شد «نون‌خ»، «آتش و باد»، «زندگی پس از زندگی» و «محفل» بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند. در ادامه آماری از سریال‌هایی که بیشترین مخاطبان را داشتند آورده‌ایم. طبق آمار منتشر شده شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی برای ماه رمضان تدارک دیدند. در میان سریال‌ها، نون‌خ و آتش و باد، از میان ویژه‌برنامه‌ها، زندگی پس از زندگی و محفل بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفتند.طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های صداوسیما در نوروز۱۴۰۲، سریال نون‌خ‌۴ که از شبکه یک سیما پخش شد با ۸۳.۵درصد بیننده و ۷۸.۶درصد رضایت در میان مخاطبان سریال‌ها در صدر قرار گرفت و سریال آتش و باد که سریال شبکه سه سیماست با ۴۸.۳درصد بیننده و ۷۶.۳درصد رضایت در رتبه دوم قرار دارد.

مخاطبان و برنامه‌های رمضانی
از میان برنامه‌های ویژه سیما درماه رمضان، برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار و محفل شبکه سه سیما از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ماه مبارک است. هردوی این ویژه‌برنامه‌ها پیش از افطار راهی آنتن می‌شد و توانست با مضامین تازه مخاطبان را به خود جلب کند. برنامه زندگی از پس زندگی گرچه چند فصل است که از شبکه چهار سیما پخش می‌شود اما هر بار با روایت‌هایی تازه بینندگان خود را همراهی می‌کند. از سوی دیگر برنامه قرآنی محفل امسال برای نخستین‌بار مقابل چشمان ببینندگان سیما نقش بست و با نگاهی تازه و ساختاری نو به فعالیت قاریان قرآن پرداخت که مورد استقبال قرار گرفت.

سریال نون‌خ‌۴
بیننده ۸۳.۵درصد
رضایت میان مخاطبان ۷۸.۶درصد

سریال آتش و باد
بیننده ۴۸.۳درصد
رضایت میان مخاطبان ۷۶.۳درصد

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها