معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از پژوهشگران و صاحب نظران برای شرکت در فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۱۴۰۴۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛عباس ارجمند،در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر گفت:تمامی صاحب نظران،دانشجویان،فرهیختگان، نخبگان،اندیشمندان،پژوهشگران،مجموعه‌های دانشبنیان و استارت آپ‌ها می‌توانند در فراخوان همایش بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی درزیست بوم شرکت کنند.

وی اظهارکرد:سوادآموزی،امروزه در یک زیست بوم جدید قرارگرفته است چرا که آماربی سوادی وکم سوادی،تحو لات اجتماعی،پیشرفت فناوری‌های نوین، تعریف سواد و توجه به ابعاد سواد موجب شده است تا سوادآموزی درموقعیت خاصی امروزه قرار بگیرد؛لذا سازمان نهضت سوادآموزی برای رسیدن به اهداف خود باید از روش‌های نوینی استفاده کند.

ارجمند،اظهار کرد: همایش بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در دو بخش ایده‌ها و راهکارها شامل مقالات،پژوهش‌ها و طرح‌های اجرائی و محصولات و تولیدات شامل سکوها،نرم افزارها و بازی‌های آموزشی برگزار می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:علاقمندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری،آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.rasa.lmo.gov.ir ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها