سرهنگ عبدالحسین زارع، با اشاره به برقراری ترافیک روان در تمامی محورهای استان گفت: بطور معمول در بعدازظهرها شاهد افزایش ترافیک هستیم و با توجه به موج بازگشت مسافران به نظر می‌رسد که بعدازظهر امروز و فردا هم همچنان افزایش ترافیک داشته باشیم.
کد خبر: ۱۴۰۲۶۲۳

جام جم آنلاین؛ جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تداوم موج بازگشت مسافران نوروزی گفت: به نظر می‌رسد این موج تا اواخر وقت فردا (15 فروردین) ادامه داشته باشد.

وی افزود: موج بازگشت مسافران نوروزی که از دو سه روز قبل آغاز شده امروز و فردا هم ادامه داشته و به نظر می رسد تا اواخر وقت فردا به پایان برسد.

زارع با توجه به شلوغی محورها، از رانندگان خواست تا در این شرایط از هرگونه شتاب و عجله برای برگشت خودداری کنند.

وی بر لزوم زمان‌بندی بازگشت از سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: رانندگان باید پس از هر دو ساعت رانندگی حتما 15 تا 20 دقیقه توقف کرده و به استراحت بپردازند.

زارع گفت: متاسفانه در نوروز امسال عمده تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود، بنابراین توصیه اکید این است که رانندگان حتما در طول مسیر استراحت کرده و به هیچ عنوان در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به افزایش 20 درصدی ترددها در نوروز امسال، گفت: خوشبختانه علی رغم این میزان افزایش تردد، کاهش 35 درصدی را در مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: شلوغ ترین محورها طی این مدت نیز محور کرمانشاه-بیستون-همدان، بیستون-سنقر و محورهای منطقه اورامانات و محور کرمانشاه-کامیاران بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها