منابع فلسطینی از عملیات جدید مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، «سرایا القدس- گروههای جبع»، صبح امروز جمعه از تیراندازی و عملیات مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان در نزدیکی شهرک «ترسله» در نزدیکی شهرک «جبع» در«جنین» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

در بیانیه این گروه آمده است: رزمندگان گردان جبع سرایا القدس به سمت نظامیان اشغالگر شهرک نشینانی که به شهرک «ترسله المخلاه» در نزدیکی جبع یورش بردند، تیراندازی کردند.

53 عملیات ضدصهیونیستی طی ساعات گذشته

مبارزان فلسطینی طی 24 ساعت گذشته دست به 53 مورد عملیات مقاومت علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در جای جای کرانه باختری زدند.

مرکز «المعطی»، این عملیات‌ها عبارت است از 8 مورد عملیات تیراندازی، 3 مورد انفجار نارنجک و پرتاب بطری های آتش زا، 4 مورد عملیات رویارویی با شهرک نشینان یهود، 3 مورد تخریب خودروهای شهرک نشینان یهود و 34 مورد درگیری با نظامیان اسرائیلی.

مبارزان فلسطینی در مناطق مختلف بیت المقدس از جمله «صور باهر، الطور، العیساویه، ابودیس، بیت اجزا، سلوان، الرام»، پست بازرسی «قلندیا» با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

بیانیه جهاد در واکنش به شهادت جوان 22 ساله فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز جمعه ضمن تسلیت شهادت «محمد اسماعیل جوابره» 22 ساله که به علت شدت جراحات ناشی از تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، در بیانیه ای اعلام کرد: خون شهیدان که در همه مناطق جاری می‌شود به دامن اشغالگران را خواهد گرفت و برای آنها آرامشی در سرزمین ما باقی نخواهد گذاشت. ملت ما عزم راسخ برای ادامه پایداری و رویارویی تا آزادی و رهایی دارد.

تداوم اعتصاب غذای رهبر جهاد اسلامی

«خضر عدنان» از رهبران جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه به اعتصاب غذای خود برای بیستمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت بدون توجیه خود، ادامه داد.

شیخ عدنان در سلول انفرادی در شرایط سرمای شدید به سر می برد.

عدنان در پنجم فوریه به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

همچنین اسیران در بند رژیم صهیونسیتی به اقدامات اعتراضی خود ادامه داده و تحرکات بن گویر علیه اسیران را مورد مخالفت قرار دادند.

همزمان با نماز جمعه اسیران فلسطینی در زندان‌ها دست به اعتصاب زده اند.

گروههای ملی و اسلامی خواستار اقامه نماز جمعه در مقابل صلیب سرخ در غزه در حمایت از اسیران و ساکنان قدس اشغالی شدند.

در این بیانیه آمده است: گروههای ملی و اسلامی و کمیته اسیران خواستار مشارکت در جمعه خشم و برگزاری نماز جمعه در مقابل صلیب سرخ در شهر غزه در یاری اسیران و ساکنان قدس همزمان با ادامه مبارزات اسیران در برابر جنگی هستند که بن گویر جنایتکار علیه اسیران به راه انداخته است. 

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها