گزارش میدانی طلوع از وضعیت خرید گوشت گوسفندی در کرمانشاه؛

ماهیچه گوسفندی ۴۰۰ هزار تومان!/ ۸۰ درصد قصابی ها گوشت گوسفندی نمی آورند

اولین گروه دانش آموزان پسر ناحیه سه کرمانشاه امروز « دوشنبه ۱۷بهمن ماه» به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر بعد از مدتها تأخیر که به دلیل شیوع بیماری کرونا مجدداً راهی زیارت یادمان‌های دوران دفاع مقدس در غرب کشور شدند.
اولین گروه دانش آموزان پسر ناحیه سه کرمانشاه امروز « دوشنبه ۱۷بهمن ماه» به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر بعد از مدتها تأخیر که به دلیل شیوع بیماری کرونا مجدداً راهی زیارت یادمان‌های دوران دفاع مقدس در غرب کشور شدند.
کد خبر: ۱۳۹۷۰۵۸
راهیان نور حرکتی با برکت و خرسند کننده

جام جم آنلاین-مهین رحمانی- سرهنگ سعید بهشتی راد، « معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: خوشا به سعادت تان در روز رحلت حضرت زینب (س) وایام نورانی دهه مبارک فجر در یک اردوی یک روزه به سفر زیارتی بروید و از یادمان‌های غرب کشور بازدید کنید.

سرهنگ بهشتی راد افزود: در دوران ستم شاهی اختیار کشور در دست غرب بود، حتی اختیار نخست وزیر و بخشداران دست آمریکایی ها بود، در سال ۵۷ در ایران ۶۰۰۰ مستشار خارجی داشتیم و برای جرعی ترین برنامه آمریکا تصمیم می گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت اکرم(ص)، خاطر نشان کرد: به برکت راهنمایی های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اکنون به استقلال سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و...رسیده ایم، امروز از نظر تولید علم در منطقه و از نظر رشد علم در جهان اول هستیم.


سرهنگ بهشتی راد تاکید کرد: رتبه های موفقیت آمیز کشورمان را به برکت خون شهدا و تلاشهای دانشمندان ایرانی داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه:


تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ دانش آموز راهی سفر معنوی راهیان نور می شوند

سرهنگ ابوذر انوری« فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه» در حاشیه برگزاری مراسم به خبرنگاران گفت: امروز ۲۲۰ نفر از دانش آموزان ناحیه سه کرمانشاه راهی زیارتگاه های یادمان بازی دراز در سرپل ذهاب، یادمان شهید بهشتی در شهرستان قصر شیرین، و یادمان مرصاد در یک اردوی یک روزه از این مناطق زیارت و دیدن میکنند.

سرهنگ انوری با اشاره به اینکه،تا پایان سال قرار است ۵۰۰۰ نفر از زیارتگاه های غرب کشور بازدید کنند، هدف از برگزاری این مراسمات را برای دانش آموزان آشنایی بیشتر با آرمانهای شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: امروز ۲۲۰ دانش آموز پسر راهی این سفر معنوی می شوند، تا پایان سال جاری دانش آموزان را به صورت گروه های پسر و دختر جداگانه به این سفر معنوی راهی می کنیم و در سال ۱۴۰۲‌ دانشجویان و گروه های دیگر از سفر‌و زیارت راهیان نور بهره می برند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:


سفر راهیان نور فرهنگ شهدا را به دانش آموزان آموزش می دهد

دکتر سلمان محمدی « مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه» در این مراسم با ابراز خوشحالی از اینکه بعد از وقفه به دلیل بیماری همه گیر کرونا، دانش آموزان را راهی سفر راهیان نور می بیند، اظهار داشت: یکی از ارزشهای ما فرهنگ ایثار و شهادت است، ما باید این را به نسل جدید دانش آموز انتقال دهیم.

محمدی افزود:آرامش امروز کشورمان را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم، این عزیزان از ایمان به خدا، ساده زیستی، ایثار، گذشت و... نمونه بودند و با رشادت‌هایشان اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: سفر راهیان نور می تواند فرهنگ شهدا را به دانش آموزان آموزش دهد، دانش آموزان سعی کنند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و نایب الزیاره ما باشند.

محمدی در خاتمه سخنانش از برگزاری جشنواره سرزمین نور در پایان دوره های سفر راهیان نور دانش آموزی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها