مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد:

30 پروژه عمرانی در بافت تاریخی شهر در حال انجام است

یزد- معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی ورود سرمایه‌گذاران در تبدیل واحد های صنعتی به گردشگری را کار بزرگی دانست و گفت: این طرح می‌تواند به‌عنوان پایلوت برای کشور برای ایجاد انگیزه برای دیگر سرمایه‌گذاران در راستای تبدیل صنعت آلاینده به صنعت گردشگری باشد و به استان‌های دیگر کشور سوق یابد.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۶۶

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، جواد واحدی در در مراسم کلنگ زنی تبدیل یک واحد صنعتی کاشی به واحد گردشگری، اظهار داشت: ایجاد این مکان پاک صنعت گردشگری استان و کشور را فعال‌تر و بهره‌مندتر می‌کند و خوشبختانه در حال حاضر قطار توسعه گردشگری کشور سرعت مطمئنه به خود گرفته است و مقام رهبری نیز اخیراً به این صنعت هم ورود کردند و بیانات ارزشمندی داشتند که رهنمودهایشان راهگشا بود.

 وی افزود:مباحث تبیین شده در قالب منشوری در دستور کار خواهد بود و اقدامات خوبی را باید بر اساس آن به پیش ببریم و در این حوزه منابع انسانی و گردشگری استان یزد مبنایی قابل‌توجه خواهد بود.

واحدی با اشاره به تأکید ریاست‌جمهوری بر توسعه گردشگری سلامت گفت: این بخش باید بیشتر از قبل تقویت شود.

معاون وزیر میراث‌فرهنگی افزود: استان یزد با توجه به جاذبه‌هایی که دارد جزو استان‌های اول کشور درزمینهٔ گردشگری است و می‌طلبد که در تقویت زیرساخت‌ها گام برداشت.

واحدی ورود سرمایه‌گذاران در تبدیل واحد صنعتی به گردشگری را کار بزرگی دانست و وتصریح کرد: این طرح می‌تواند به‌عنوان پایلوت برای کشور جهت ایجاد انگیزه برای دیگر سرمایه‌گذاران در راستای تبدیل صنعت آلاینده به گردشگری باشند و به استان‌های دیگر کشور سوق یابد.

معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گفت: همه ارکان دولت باید برای تعمیم این موضوع با سایر استان‌های کشور با یکدیگر همکاری و کمک کنند و ما نیز در استان و کشور، جهت پرداخت تسهیلات و اقدامات لازم در صدور مجوز با قدرت به‌پیش خواهیم رفت تا این کار در فازهای متعدد خود به‌خوبی اجرا شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها