مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد:

30 پروژه عمرانی در بافت تاریخی شهر در حال انجام است

یزد - مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه ۳۰ پروژه عمرانی در بافت تاریخی شهر در حال انجام است، گفت: فاز نخست خیابان شهید نقیب‌زاده واقع در این بافت، تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۸۵۸۸۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، علیرضا نقوی با بیان این خبر اظهار داشت: وضعیت منطقه بافت تاریخی یزد در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مطلوب است و یکی از دوران خوب این منطقه را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ عنوان پروژه در این منطقه در حال انجام است، افزود: ساماندهی خیابان شهید نقیب‌زاده با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال شامل آزادسازی و تملک در حال اجرا است و امیدواریم که فاز نخست این گذر تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت : عملیات بوستان شاه ابوالقاسم این منطقه که قول احداث آن به ساکنان داده شده بود، انجام شده است و مهرماه سال جاری افتتاح شد. بازپیرایی این بوستان را انجام دادیم و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

نقوی با بیان اینکه در این بوستان زمین چمن مصنوعی ایجاد شده است، ادامه داد: بهره‌برداری از این زمین به صورت کامل به هیئت امنا تحویل داده شده است و شهروندان از آن استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: کف‌سازی و بدنه‌سازی بخشی از شاه ابوالقاسم، زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت معابر منطقه از جمله پروژه‌هایی است که آغاز به کار کرده و عملیات اجرایی آن مطابق برنامه در حال انجام است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: بوستان آخوند کرباسی واقع در خیابان حضرت مهدی (عج) نیز بازپیرایی شده است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نقوی افزود: بازپیرایی این بوستان علاوه بر اینکه ظاهر بسیار خوبی به خیابان حضرت مهدی (عج) در بافت تاریخی یزد بخشیده، زمینه رفع مشکلات و آسیب‌های پیشین را نیز به وجود آورده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها