فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر اعلام کرد:

دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی فروش اموال مصادره ای

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر گفت:خانمی که با همدستی یک زن دیگر بیش از 110میلیارد ریال وجه واریزی طعمه های خود را با وعده واگذاری اموال مصادره ای کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۷۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ منصور رمضان نژاد،گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یک خانم پس از آشنایی فامیلی و جلب اعتماد آنان،خود را وکیل دیوان عالی کشور معرفی و با وعده کذب فروش خانه مصادره ای در زعفرانیه و جنت آباد تهران و برخی نقاط کرمان به تدریج مبالغ زیادی را از آنان کلاهبرداری کرده است،موضوع به صورت ویژه دردستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:در این رابطه ماموران طی تحقیقات اولیه به دست داشتن دو خانم در این کلاهبرداری میلیاردی پی برده و در ادامه با پی جویی های پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان را در شهر بردسیر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد:این خانم در بازجویی های انجام شده به دریافت بیش از 110 میلیارد ریال از اعضای چند خانواده با وعده واگذاری تدریجی زمین و خانه های مصادره ای گران قیمت در تهران و کرمان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی و از آن طریق روانه زندان شد که پیجویی های بعدی برای دستگیری دیگر متهم مرتبط با این کلاهبرداری و بازگشت وجوه مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ رمضان نژاد،در پایان یادآور شد:اعتماد نا به جا شهروندان به این دست افراد،آن هم با اینگونه وعده های فریبنده و تطمیع کننده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی وعده های کذب کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی،سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها