اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی خراسان شمالی برای دومین بار درعملکرد شورای های استانی سطح کشور در سال 1400 از سوی وزارت کشور ارتقا و حائز رتبه شایسته در حد انتظار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۲۲

ارتقای رتبه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در سطح کشوربنا به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی، سعید پورآبادی، دبیر وسخنگوی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و رئیس اتاق بازرگانی بجنورد با اعلام این خبر گفت:مطابق ارزیابی و پایش عملکرد شوراهای استانی در یکساله 1400 مبتنی بر آخرین نسخه دستورالعمل ارزیابی و نتایج رسمی اعلام شده از سوی وزارت کشور، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان شمالی برای دومین بارشاهد رشد مثبت و حائز ارتقا در یکساله 1400گردید و در مسیر شایستگی در حد انتظار قرار گرفت .

وی ابزار امیدواری کرد :امیدواریم به منظور ارتقا و بهبود عملکرد این شورا و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف در شاخص‌هایی که به صورت اختصاصی از وضعیت پایش استان در این دوره به تفکیک شاخص های ارزیابی و پایش عملکرد شورای استانی احصا گردیده بتوانیم مثبت عمل نماییم تا در ارزیابی های آتی نیز شاهد پیشرفت و موفقیت بیش از پیش شورای گفت‌وگوی استان خراسان شمالی در تحقق اهداف قانونی شورای گفتگو در سطح استان و در سطح ملی باشیم.

لازم به یاد آوری است :رتبه عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در بین شوراهای استان های کشور در سال 1399به رتبه ۱۶و در سال 1400 به رتبه 10ارتقا یافته است که نشان دهنده رشد قابل توجه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در سطح کشور است. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها