رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی ؛

راه اندازی دفتر تجاری خراسان شمالی در مسکو

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از راه اندازی دفتر تجاری خراسان شمالی در مسکو خبر داد و گفت:هم اکنون این دفتر تجاری در مسکو برای تجار این استان آماده فعالیت است.
کد خبر: ۱۳۸۱۴۳۶

راه اندازی دفتر تجاری خراسان شمالی در مسکوبنا به اعلام  روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خراسان شمالی،سعید پور آبادی در نشست با رئیس ومعاون امور بین‌الملل ودیگر معاونین اتاق بازرگانی مسکو با اعلام این مطلب اظهار داشت:با توجه به اینکه دو کشور هم اکنون با تحریم مواجه هستند بهترین فرصت برای فعالیت های تجاری همکاری های دو جانبه در امور اقتصادی است.

وی افزود: بخش خصوصی تأسیس دفاتر تجاری در برخی کشورها و بازارهای هدف را لازم می‌داندو معتقد است فعالیت های تجاری با کشورهای همسایه و سایر کشورها بایستی به صورت مشترک انجام شود .

در این راستا رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از اتاق بازرگانی مسکو خواستار ایجاد دفتر تجاری خراسان شمالی در مسکو شد که مورد موافقت قرار گرفت و همچنین مقرر شد دفتر تجاری مسکو در استان خراسان شمالی نیز تاسیس گردد.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی دارای ظرفیت های قابل توجه برای سرمایه گذاری و محصولات مختلف صادراتی است افزود: این استان ظرفیت و پتانسیل برای ارتباط تجاری با کشورها را دارد و این ارتباط فرصتی برای رونق اقتصادی است.

وی افزود: بنابراین این دفتر تجاری در مسکو برای تجار و بازرگانان خراسان شمالی به‌منظور توسعه تجارت خارجی، شناسایی بازار کشور روسیه، بازاریابی کالاهای موردنیاز و ... ایجاد شده است.
وی ادامه داد :با ایجاد دفتر تجاری خراسان شمالی در مسکو مقرر شد تمامی فعالیت های اقتصادی از جمله ارتباطات تجاری، معرفی کالاها و محصولات مورد نیاز کشور روسیه از طریق اتاق بازرگانی مسکو برای تجار خراسان شمالی با اتاق های بازرگانی استان های کشور روسیه برقرار گردد.

وی افزود: همچنین مهمترین درخواست اتاق بازرگانی خراسان شمالی سهولت در حمل نقل به ویژه حوزه کشتی رانی است که در دستور اتاق بازرگانی مسکو قرار گرفت.

هیات تجاری متشکل از ۱۵ نفر از سرمایه‌گذاران استان خراسان شمالی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی، روز یکشنبه ۲۷ شهریور ماه در بخش های کشاورزی، صنایع غذایی و بازرگانی خارجی به کشور روسیه سفر کردند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها