با حضور رئیس رسانه ملی و وزیر آموزش و پرورش

آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران برگزار شد

آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران با حضور رئیس رسانه ملی و وزیر آموزش و پرورش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران با حضور رئیس رسانه ملی و وزیر آموزش و پرورش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۳۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در مراسم آیین طرح تحولی مدرسه ایران گفت:اگر من به درس عربی علاقمند شدم به دلیل معلم هنرمندی بود که به ما نقشی در تئاتر داد. مدرسه تلویزیونی ایران از همه ظرفیت‌های علمی و فناورانه و کسب تجربه از بهترین و باسابقه‌ترین معلم‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: از دکتر عبدالعالی تشکر می‌کنم او اوایل تابستان طرح مدرسه تلویزیونی را ارائه دادند گفتند به سه شبکه نیاز دارند و چندین میلیارد پول می‌خواهند این کار را به سرانجام برسانند او سقف آرزوهایش خیلی بالاست.

رئیس رسانه ملی عنوان کرد: تا مجلس و دولت مجدانه و با همین عزم و اراده پای کار نیایند نمی‌گویم این کار انجام نمی‌شود، اما طول می‌کشد.ما قصدمان این است که رسانه ملی به جای اصلی‌اش جایی که باید باشد باز گردد. اگر این اتفاق بیفتد هیچ مشکلی از کشور روی زمین نمی‌ماند. می‌خواهیم رسانه ملی مرجع مردم باشد.

محسن برمهانی معاون سیما گفت: این طرح از اول مهرماه اجرا شده است. مدرسه تلویزیونی یک مدرسه مجازی شبیه‌سازی شده نیست. در تلویزیون بعد سرگرمی و جذابیت مطرح است. وقتی موضوعی مثل آموزش را درقاب تلویزیون بیاوریم حتما باید با عنصر سرگرمی آمیخته‌اش کنیم تا بیننده به آن جذب شود. طرح تحولی حرکت به سمت جذابیت و سرگرمی است وقتی مخاطب به سمت رسانه سراریز شود و افزایش یابد و بچه‌های بیشتری از آن استفاده کنند، ما به عدالت آموزشی دست پیدا خواهیم کرد.

معاون سیما عنوان کرد: دو توقع از دست‌اندرکاران و ایجاد کنندگان این طرح دارم که شبکه‌های تلویزیونی یک هم‌افزایی با تلوبیون و فضای مجازی داشته باشند و متوسطه دوم را سریع‌تر اضافه کنند که هر ۱۲ پایه را با هم در مدرسه تلویزیونی ایران داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها