مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

نیکوکاران یزدی 34 میلیارد تومان زکات دادند

یزد - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: حامیان نیکوکار یزدی در شش ‌ماهه اول سال جاری بیش از 25 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.
کد خبر: ۱۳۸۳۴۷۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، علی اکبر سلمانی بابیان اینکه مردم نیکوکار استان همواره در انجام امور خیر و احیاء سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند اظهارداشت: حامیان نیکوکار یزدی در شش ‌ماهه اول سال جاری بیش از 25 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایش 44 درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون 5500 نفر فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد 1500 نفر یتیم و 4500 نفر محسنین(فرزند نیازمند تحت حمایت) می‌باشند.

سلمانی با اشاره به اینکه عمده‌ترین نیاز‌های ایتام و محسنین، معیشت، تحصیل و مسکن است گفت: در حال حاضر 20 هزار نفر از خیرین در قالب طرح اکرام به عنوان حامی از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان بابیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند افزود: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری محلات در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها