نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان بوشهر گفت؛

بوشهر پیشتاز در عرصه پرادخت زکات

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

نیکوکاران یزدی 34 میلیارد تومان زکات دادند

یزد- مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 34میلیارد تومان زکات توسط یک هزارو 100 نیکوکار یزدی پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۳۸۷۵۸۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، محمد شجاعان در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات یزد که با حضور مسئولان کشوری و استانی و مودیان برتر زکات استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی فریضه الهی زکات اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 34 میلیارد تومان زکات توسط 110 نیکوکار یزدی پرداخت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم ضمن اظهار خرسندی از پویایی و جریان سازی شورای زکات در کشور و به‌ویژه استان یزد به پیگیری روش‌های نوین در پرداخت زکات مستحب تاکید و به نقش سازنده آن مخصوصا در شرایط فعلی اقتصادی اشاره کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کشور نیز در این همایش با اشاره به نقش زکات در آبادانی و توسعه و کمک به رفاه اجتماعی، اظهار داشت: بی‌توجهی به این فریضه الهی باعث ایجاد خلل و آسیب به ارشهای دینی و معنوی جامعه خواهد شد لذا حفظ این ارزش باید مورد اهتمام مسئولان و مردم قرار گیرد.

حبیب‌الله آسوده با اشاره به اینکه شورای زکات کشور از ابتدای امسال 1400 میلیارد تومان گزارش زکات به مردم کشورمان داده است گفت: کمک‌های مردم یک استان که توسط کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود در استان دیگر و حتی خارج از کشور تاکنون هزینه نشده و نمی‌شود و از نظر شرعی قابل قبول نیست ولی گاهاً دشمن برای بی اعتماد کردن مردم این مباحث را مطرح می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مهری، مدیر کل امور اجرایی زکات کشور نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش گفت: استان یزد از بهترین استان‌ها در زمینه پرداخت زکات در کشور است.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها