فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف کشنده ۶۰ میلیاردی قاچاق در رومشکان

خرم آباد-جام جم آنلاین- فرمانده انتظامی لرستان از کشف خودروی کشنده قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریالی در شهرستان رومشکان خبر داد
خرم آباد-جام جم آنلاین- فرمانده انتظامی لرستان از کشف خودروی کشنده قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریالی در شهرستان رومشکان خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۹۹۹۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان سرداریحیی الهی اظهار کرد: به منظور برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان رومشکان در هنگام کنترل خودورهای عبوری، به یک دستگاه خودروی کشنده مظنون و برای تحقیقات بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: پس از استعلام از سامانه‌های گمرکی مشخص شد، این خودرو  فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.
الهی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش خودروی قاچاق مکشوفه را ۶۰ میلیارد ریال عنوان کردند، افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خودروی مکشوفه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تلفن سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام‌های مردمی است، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها