آرزو دارم نقش یک قهرمان را بازی کنم
گفت‌وگو با آزیتا ترکاشوند، بازیگر مجموعه «ماهچراغ»

آرزو دارم نقش یک قهرمان را بازی کنم

مجید شهریاری و حسن اسدی در استودیوی نرگس | «حسن همایی»کتاب می خواند

بازیگران «ماهچراغ» مهمان «به خانه بر می گردیم» می شوند

برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه میزبان دو هنرمند و بازیگر مجموعه تلویزیونی ماهچراغ است.
برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه میزبان دو هنرمند و بازیگر مجموعه تلویزیونی ماهچراغ است.
کد خبر: ۱۳۷۹۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه تهران، حسن اسدی و مجید شهریاری با حضور در استودیوی به خانه برمی گردیم، به بیان نقش های خود در تئاتر تلویزیونی ماهچراغ می پردازند.

ماهچراغ که ویژه ی اربعین سید و سالار شهیدان است از شنبه ۱۹ شهریور روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
همچنین «به خانه برمی گردیم» که روزهای پنجشنبه به صورت ویژه به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک تماشایی می شود، با بخش های متفاوت و متنوع روی آنتن می رود.

قرار است به خانه بر می گردیم این هفته در بخش کتاب میزبان حسن همایی باشد و ضمن گپ و گفتگوی مجریان برنامه، وی دو پاراگراف طلایی از کتابی در حوزه خانواده را برای ببنندگان برنامه بخواند و سپس آن را به مخاطبان معرفی نماید.

معرفی کتاب با موضوع خانواده، حضور شاعران برجسته کشور، برپایی کارگاه کودک، آموزش بازی های خانوادگی و همچنین حضور اساتید، صداهای ماندگار و پیشکسوتان رادیو و تلویزیون و بیان خاطرات بازیگرانی که در شبکه پنج سیما برای مخاطبان خاطره ای خوب برجای گذاشتند، از بخش های دیگر این برنامه است که با حضور چهره ها و هنرمندان با توجه به موضوع روز و مناسبت ها تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

گفتنی است، برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که روزهای شنبه تا دوشنبه به تهیه کنندگی میثم محبیان و از سه شنبه تا پنجشنبه به تهیه کنندگی زهرا خردمند نیک ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها