مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از 280 نیکوکار یزدی در دهه اول محرم امسال برای حمایت 500 نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش در این استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۲۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد شجاعان بابیان اینکه مردم پر شور و شعور استان یزد همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه پیشگام هستند اظهارداشت: نیکوکارا یزدی در سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

وی افزود: امسال نیز در دهه اول محرم بیش از 280 نفر از عزاداران حسینی با تاسی از سیره معصومین علیهم السلام، حمایت 500 نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش در این استان را به عهده گرفتند.

شجاعان تصریج کرد: در حال حاضر 5هزارو400 فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد در استان یزد چشم‌انتظار مهربانی مردم نوعدوست و خیر یزدی می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد بابیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل 50 هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند گفت: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها