هلند کشوری است در غرب اروپا که حدود 20 درصد این کشور را آب تشکیل میدهد. نام دیگر کشور هلند آسیاب های بادی است. شهر آمستردام، پایتخت کشور هلند می باشد.
کد خبر: ۱۳۷۴۶۶۷
این کشور به زبان هلندی یا انگلیسی با یکدیگر صحبت میکنند. هلند حدودا 17 میلیون جمعیت دارد. هلند میتواند گزینه خوبی برای سفر و گردشگری باشد. این کشور به سرزمین گل های لاله معروف است. زیرا زمین های بسیاری از گل های لاله در این کشور وجود دارد.

آیا قصد سفر یا مهاجرت به کشور هلند را دارید؟ برای گرفتن ویزا به مشکل برخوردین؟ نگران نباشید همین الان با شماره تماس 02141256422 تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

سفریتو به شما در دریافت وقت سفارت هلند و دریافت ویزا کمک میکند تا بتوانید بدون معطلی به خواسته خود برسید.

وقت سفارت هلند

برای تعیین وقت سفارت هلند باید به شرکت کارگزاری VFSGlobal مراجعه کنید. این شرکت کارگزاری وقت سفارت هلند را برای شما تعیین کرده و بعد از 90 روز می توانید برای حضور در سفارت هلند مراجعه کنید. شما می توانید برای انجام این کار با افراد متخصص و مجرب تیم سفریتو در ارتباط بوده تا بتوانید بدون بروز مشکل به راحتی وقت سفارت هلند خود را دریافت کنید. سفارت هلند نیاز به مصاحبه ندارد و صرفاً جهت تحویل مدارک مربوطه و انگشت نگاری های لازم باید به دفتر مرکزی آن مراجعه کنید. شما باید جهت تعیین وقت سفارت هلند مبلغی حدود 1 میلیون تومان را به حساب این شرکت واریز کنید.

تعیین وقت سفارت هلند برای ویزای کاری

یکی از پر طرفدارترین ویزا های هلند ویزای تجاری یا کاری است. شما برای تعیین وقت سفارت هلند تنها یک یا دو هفته زمان نیاز دارید. در نظر داشته باشید که اگر دعوتنامه کاری از طرف یک کارفرمای هلندی برای شما ارسال شود باید منتظر تأیید صلاحیت او باشید تا بتوانید وارد هلند شوید.

دریافت وقت فوری سفارت هلند

اگر شما با هدف تجارت و دریافت ویزای تجاری یا کاری می خواهید به هلند سفر کنید، وقت سفارت شما بین 1 تا 2 هفته می باشد. سفرهایی که با اهداف کاری هستند معمولاً باید با ارائه دعوتنامه از طرف شرکت یا مؤسسه ای در شرکت مربوطه باشد. در صورتی که دعوتنامه ای نداشتید وقت سفارت شما از نوع معمولی بوده . پس از 3 ماه در دسترس خواهد بود.

دلایل تعیین وقت سفارت هلند

برای این که بتوانید به کشور هلند سفر کنید نیاز به ویزا دارید. برای دریافت ویزای کشور هلند می بایست به سفارت آن کشور مراجعه کنید. که بعد از مصاحبه، ارائه مدارک و انگشت نگاری این عمل برای شما قابل انجام است.

سفارت هلند در تهران

این شرکت در تهران –میدان هروی-خیابان موسوی-مجتمع هروی-طبقه چهارم قرار دارد. از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر می توانید به این مرکز مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره 02182805914 تماس گرفته و سؤالات مورد نظر خود را از شرکت VFS بپرسید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وقت سفارت هلند

  • ارائه برگه تعیین وقت
  • تکمیل فرم درخواست ویزای هلند
  • دو عدد عکس با سایز های 4*3
  • گذرنامه یا پاسپورت قبلی متقاضی
  • ارائه برگه رزرو بلیت هتل، رفت و برگشت هواپیما
  • ارائه نامه اشتغال به کار

وقت سفارت فرانسه

 برای دریافت تعیین وقت سفارت فرانسه باید به شرکت کارگزاری VFSGlobal مراجعه کنید. این شرکت کارگزاری وقت سفارت فرانسه را برای شما تعیین کرده است و بعد از 1 الی 2 روز می توانید برای حضور در سفارت فرانسه مراجعه کنید. شما می توانید برای انجام این کار با افراد متخصص و مجرب تیم سفریتو در ارتباط بوده تا بتوانید بدون بروز مشکل و به راحتی وقت سفارت فرانسه  خود را دریافت کنید. شما باید جهت تعیین وقت سفارت فرانسه مبلغی حدود 1 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کنید.

دریافت وقت فوری سفارت فرانسه

اگر در سایت VFSGlobla ثبت نام کرده اید تا بتوانید وقت سفارت فرانسه را تهیه کنید می بایست ابتدا مبدأ خود را ایران انتخاب کرده و جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک به دفتر سفارت فرانسه در تهران مراجعه کنید. دفتر VFS فرانسه در تهران واقع شده است؛ که این دفتر در میدان هروی - خیابان موسوی - مجتمع هروی - طبقه چهارم قرار دارد.

مهمترین مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت فرانسه

شما برای سفر به فرانسه ابتدا باید وقت سفارت گرفته و ویزای خود را دریافت کنید. برای این کار ابتدا ویزای مورد نظر خود را انتخاب کرده و باید پس از آن مدارک مورد نظر را به سفارت فرانسه ارائه دهید. برای دریافت ویزای فرانسه نیازی به مصاحبه ندارید و تنها ارائه مدارک شما کافی است.هر نوع ویزایی که درخواست کردید باید مدارک مخصوصی با توجه به نوع ویزا برای سفارت فرانسه ارسال شود.

عمومی ترین مدارک دریافت ویزا برای فرانسه عبارتند از:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا برای فرانسه
  • ارائه کپی و اصل گذرنامه فعلی درخواست کننده
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های واریزی برای ویزا
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی در خواست کننده (ترجمه شده)
  • کپی و اصل بیمه مهاجرتی درخواست کننده
  • گردش حساب مالی در 3 ماه اخیر(اثبات تمکن مالی متقاضی)
  • ارائه گواهی نامه اشتغال به کار
  • ارائه کپی رزرو هتل و بلیت رفت و برگشت هواپیما
  • ارائه کپی و اصل سند ازدواج ( ترجمه شده)

وقت سفارت فوری برای فرانسه

شما وقتی می توانید به صورت فوری درخواست وقت سفارت فرانسه را بدهید که دارای دعوتنامه پزشکی یا یکی از خویشاوندان شما در فرانسه باشد. در اصل اگر در فرانسه شخصی از خویشاوندان شما برای تان نامه ای ارسال کند می توانید با استفاده از آن  دعوتنامه وقت سفارت فوری فرانسه را در 7 روز کاری دریافت کنید. نکته مهم در رابطه با دعوتنامه پزشکی آن است که شما بیمار هستید و باید حتماً در کشور فرانسه مورد معاینه پزشک فرانسوی قرار بگیرید. در این صورت پزشکی از فرانسه برای شما دعوتنامه ای ارسال خواهد کرد که این دعوتنامه حتماً باید مورد تأیید سفارت قرار گیرد.

تعیین وقت سفارت فرانسه برای دریافت ویزای کاری

یکی از پر طرفدارترین ویزاهای فرانسه ویزای کاری است. اگر شما به عنوان یک تاجر یا کارمند قصد فعالیت در کشور فرانسه را دارید می بایست ابتدا دعوتنامه ای از طرف کارفرما شرکت یا سازمان مورد نظر دریافت کنید. در این صورت می توانید این مدارک را به سفارت فرانسه ارائه داده و از آن ها درخواست کنید تا وقت فوری سفارت فرانسه را به شما بدهند.

وقت سفارت آلمان

گرفتن وقت سفارت برای کشورهای خارجی همیشه وقت گیر و پر دردسر بوده است. در ادامه این مطلب قرار است شما را با خدمات سفریتو آشنا کنیم. برای دریافت وقت سفارت آلمان نیازی به مصاحبه ندارید و تنها کافیست مدارک خود را به آن ها ارائه دهید. همچنین بعد از ارائه مدارک باید انگشت نگاری را به کارگزاری ویزای آلمان ارائه دهید.

خدمات ویزای سفارت آلمان و کنسولگری این کشور در ایران تعطیل است. شما می بایست برای اخذ ویزای آلمان درخواست تان را به ویزامتریک ارائه دهید.

تعیین زمان و وقت سفارت آلمان

برای این کار ما به شما پیشنهاد می کنیم از افراد متخصص و مجرب در شرکت مان کمک گرفته تا با رعایت تمامی اصول در کمترین زمان و مناسب ترین نرخ همکاری به هدف تان برسید.

وقت سفارت آلمان به صورت آنلاین بوده و توسط ویزامتریک این کار قابل انجام است. شما پس از ورود به سایت ویزامتریک باید نوع ویزای خود را انتخاب کرده سپس زمان مراجعه شما به سفارت آلمان را برای تان ارسال می کنند.

درخواست کنندگان از طریق سیستم دریافت وقت سفارت آلمان می بایست جهت تحویل مدارک شان برای اخذ ویزا به دفتر ویزامتریک بروند. لازم به ذکر است کشور آلمان وقت سفارت فوری ندارد.

مراحل رزرو وقت سفارت آلمان

  • برای هر نفر حدود 900 هزار تومان می بایست به شرکت رهیاب گذرآرتا پرداخت کنید.
  • یک روز پس از واریز وجه باید شروع به ثبت نام وقت سفارت و وارد کردن اطلاعات لازم کنید.
  • مشخصات فردی و اطلاعات تماس تان را به همراه پست الکترونیک باید ارائه دهید.
  • تعیین زمان و تاریخ مراجعه به دفتر ویزامتریک(تاریخ تعیین شده باید کمتر از 180 روز قبل از آغاز سفرتان باشد)

هزینه وقت سفارت آلمان در تهران

برای دریافت وقت سفارت آلمان در تهران به ازای هر نفر باید 2 میلیون پرداخت شود. مبلغی حدود 900 هزار تومان به ویزامتریک می پردازید. لازم به ذکر است این مبلغ پرداختی برای تمامی هزینه های لازم سفر شما نیست. با توجه به ویزا درخواستی شما این مبلغ متغیر است. برای مثال: جهت درخواست ویزای توریستی آلمان مبلغ حدود 80 یورو باید پرداخت کنید.

شما می توانید برای دریافت وقت سفارت این کشور آن را بخرید. داوطلب و درخواست کننده وقت سفارت می بایست تاریخ مراجعه اش را با مبالغ بسیار بالا در اختیار افراد دیگر قرار داده تا بتواند زودتر در نوبت دهی قرار بگیرد. این کار غیر قانونی بوده و اگر افسران ویزا متوجه این کار شما شوند از ورود به کشور آلمان محروم هستید. برای ادامه کار و درخواست ویزای خود می توانید با شرکت ما در ارتباط بوده و مسئولیت تمامی مراحل را بر عهده شرکت بگذارید. می توانید بهترین مشاوره ها را از تیم سفریتو درخواست کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها