از ابتدای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه‌ها تاکنون، در مجموع بیش از ۶۱۲ میلیارد ریال جریمه برای واحد‌های صنفی متخلف در آذربایجان غربی صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این باره گفت: از ابتدای امسال تا کنون 41 هزار و 309 بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته که از این تعداد برای 3 هزار و 91 واحد صنفی پرونده تخلف به ارزش بیش از 612 میلیارد ریال تشکیل شده است.

اکبر کرامتی افزود: همچنین در این بازه زمانی 10 پرونده احتکار به ارزش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است.
وی تصریح کرد: بیشترین پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان با تشکیل تعداد 2 هزار و 170 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 22 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: بازار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان همچون گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر و روغن در آذربایجان غربی با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها و تامین کالاهای ضروری در آرامش بوده و این اقلام بسهولت در دسترس مردم قرار دارد.
کرامتی یادآور شد: گروه های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، با رصد و پایش مستمر بازار، پرونده های تخلفاتی مبنی بر گران‌فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، ارائه نکردن فاکتور و عرضه خارج از شبکه را برای ارجاع و رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها