همه‌ ما در حالت عادی به‌طور روزانه دقایقی را به گوش دادن آهنگ‌های مورد علاقه خود می‌پردازیم.
همه‌ ما در حالت عادی به‌طور روزانه دقایقی را به گوش دادن آهنگ‌های مورد علاقه خود می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۸۷
شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در حین عبور از محلی، با شنیدن آهنگی از یک خواننده یا یک سبک موسیقی به طور ناخودآگاه حال شما بهتر شود و ساعت‌ها از زمان خود را به دنبال پیدا کردن آن آهنگ یا خواننده در آلبوم خاصی از یک ژانر باشید، در نهایت آن را پیدا نکره باشید و از پیدا کردن آن حتی در تمام فضای مجازی نا‌امید شده باشید.

اسپاتیفای" محبوب‌ترین اپلیکیشن پخش موسیقی در دنیا

ما در این مقاله به شما یک اپلیکیشن بسیار محبوب با شهرت جهانی معرفی می‌کنیم که به حل این مشکل شما پرداخته است و به طور آنلاین در فضای این برنامه می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید و ذخیره کرده و به حالات آفلاین و آنلاین به آن گوش دهید و ازآن لذت ببرید؛ این مزیت ها باعث شده است که اپلیکیشن اسپاتیفای با میلیون‌ها کاربر محبوب‌ترین فضای پخش موسیقی در سر‌تا‌سر دنیا باشد.

چه چیزی باعث شده است که اسپاتیفای بهترین اپلیکیشن پخش موسیقی باشد؟

از جمله مزیت‌ها و سرویس‌هایی که این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ باعث رشد و محبوبیت روز‌افزون و سریع این اپلیکیشن شده است. این برنامه هم‌سو با رشد تکنولوژی، رشد میکند و شما هر چند وقت یک‌بار می‌توانید اکانت خود را ارتقاء دهید؛ در حال حاضر اکانت پرمیوم اسپاتیفای در دسترس کاربران قرار گرفته شده است.

شما در حالت عادی اگر بخواهید یک آلبوم و یا چند آهنگ دل‌خواه از خواننده‌های مختلف دانلود کنید؛ باید زمان و از جمله مقدار زیادی اینترنت مصرف کنید. سپس اگر بخواهید در برنامه موزیک‌پلیر خود نظم داشته باشید تا به هر آهنگ سریعتر دسترسی داشته باشید؛ باید پوشه هر خواننده یا سبک موسیقی را جدا کنید،که عملا این یک کار بسیار خسته کننده و طاقت فرسا است، و چه بسا شما را از این کار و لذت بردن از علایق خود منصرف کند. در ادامه شما عزیزان را با سرویس‌ها و مزیت‌های اپلیکیشن اسپاتیفای آشنا خواهیم کرد.

استارت آپ اسپاتیفای، از شروع تا کسب موفقیت


سرویس‌های اسپاتیفای

این اپلیکیشن در انواع نسخه ها و برای انواع سیستم عامل های مختلف موجود است. شما عزیزان اگر لپ‌تاپ و یا کامپیوتر دارید می‌توانید از نسخه‌ای که برای سیستم عامل ویندوز در نظر گرفته شده است استفاده کنید؛ اگر می‌خواهید این برنامه در هر کجا و هر زمانی همراه شما باشد و از آن استفاده کنید، پس باید اکانت اسپاتیفای خود را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید؛ برای این کار باید از نسخه‌ای استفاده کنید که با سیستم عامل گوشی شما هماهنگ باشد؛ به‌طور مثال از سیتم عامل آی‌و‌اس و یا اندروید و ... .

مزیت‌های اسپاتیفای

امکانات اپلیکیشن اسپاتیفای باعث شده است که این برنامه به یک سرویس بسیار محبوب، در بین تمام خواننده ها و کسانی باشد که با موسیقی در ارتباط هستند. آن‌ها از طریق اسپاتیفای صدای خود را به تمام دنیا می رسانند.

شاید شما عزیزان علاقه زیادی به خوانندگی دارید! و می خواهید دیگران صدای شما را بشنوند؛ و حتی اگر شما سرمایه زیادی ندارید و اول راه قرار دارید، اما به‌جای همه‌ی این موارد در عوض شما از صدای دل‌نوازی برخوردار هستید و مطمئن هستید صدای شما و طرز خواندن شما، طرفدار دارد؛ پس تردید نکنید.

برای این کار شما می‌بایست صدای خود را به بهترین شکل به گوش شنوندگان برسانید و در صفحه شخصی خود در اکانت اسپاتیفای قرار دهید. این نیز یک روش برای رشد سریع شما و همچنین باعث پیدا کردن طرفدار برای شما و محبوب شدن صدای شما، می‌تواند باشد.

از دیگر مزیت‌های اپلیکیشن اسپاتیفای، این است که شما عزیزان به طور هم‌زمان می‌توانید هر آهنگ از هر خواننده‌ای در دنیا را با یک جستجوی ساده در داخل این برنامه پیدا کنید و در پلی لیست خود و بصورت پوشه‌‌های جداگانه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در یک پوشه جداگانه داشته باشید. این نرم‌افزار بسیار محبوب، انواع سبک های موسیقی مانند کلاسیک، راک، پاپ، تکنو و ... را در خود جای داده است.

استارت آپ اسپاتیفای، از شروع تا کسب موفقیت


قابلیت‌های متمایز کننده اسپاتیفای

از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این نرم افزار که باعث شده است اسپاتیفای به بهترین اپلیکیشن پخش موسیقی تبدیل شده باشد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هماهنگی با انواع سیستم عامل‌ها
ساختن پلی لیست خانوادگی
Group session آشنا شدن با قابلیت‌های
Group session نحوه انجام کار با ورژن جدید
توانایی ساخت پلی‌لیست و انتقال آن به اکانت دیگر
حذف محدودیت کتابخانه اسپاتیفای در ورژن پرمیوم اسپاتیفای
و....

شما عزیزان هنگام کار کردن با این برنامه‌ی پخش موسیقی بسیار جالب و کاربردی، حتما شاهد کیفیت و لذت‌بخش بودن اوقات فراغت خود همراه با این اپلیکیشن خواهید بود. ما به شما عزیزان استفاده از این نرم افزار را پیشنهاد می‌دهیم چرا‌که توانایی رفع بسیاری از چالش‌ها در روتین شما را دارد و شما می‌توانید با آسودگی هر‌چه تمام‌تر ، هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت آفلاین از اسپاتیفای بهره‌مند شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها