رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

بازداشت زورگیری که از مالباختگان اخاذی می کرد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر مسلحی خبر داد که پس از سرقت تلفن همراه با توجه به محتویات آن از مالباختگان اخاذی می کرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیر مسلحی خبر داد که پس از سرقت از مالباختگان اخاذی می‌کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام این خبر اظهار داشت: خانم جوانی به همراه پدرش به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که چندی قبل تلفن همراهش توسط فردی با تهدید سلاح گرم زورگیری شده که متعاقب آن سارق با وی تماس گرفته و در خواست مبلغی وجه نقد به ازای عدم انتشار محتویات داخل تلفن همراه کرده است.

وی افزود : ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی فرد مذکور را درحالی که مجدداً قصد اخاذی از شاکی داشت را در خیابان شناسایی کرده و متهم که با خودروی 206 قصد فرار را داشت با درایت و هوشمندی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: از این متهم 20 ساله در هنگام دستگیری یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای و یک قبضه چاقو بزرگ و اسپری اشک آور کشف شد که در زورگیری از آنها استفاده می کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری و اخاذی معترف شد گفت: پلیس با تمام توان در مقابل این افراد شرور و زرگیر ایستاده و این افراد را در کمترین زمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها