مدیرکل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت:

آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با تامین چهارمیلیارد ریال درسیستان وبلوچستان

معاون قضايي رييس كل و دبير كاهش جمعيت كيفري دادگستري استان اصفهان:

آزادي 108 زنداني در هفته قوه قضاييه

جمعي از قضات و مسؤولان قضايي استان به مناسبت هفته قوه قضاييه از زندان مركزي اصفهان بازديد كردند.
کد خبر: ۱۳۷۲۲۴۶

 

به گزارش جام جم انلاین  اصفهان؛ محمد محمدي معاون قضايي رئيس كل دادگستري استان و دبير ستاد كاهش جمعيت كيفري زندانها در حاشيه اين بازديد بيان داشت: در ششمين روز از هفته قوه قضاييه كه به عنوان روز ترويج صلح و سازش و اصلاح مجرمان نام گذاري شده حدود دويست تن از قضات دادگاه هاي تجديد نظر و محاكم عمومي و دادسرا با حضور در زندان مركزي اصفهان با زندانيان ملاقات نموده و پس از استماع اظهارات آنان، با بررسي درخواست و شرايط متقاضيان تصميمات لازم را اتخاذ نمودند.
وي افزود: با بررسي هاي انجام شده توسط قضات و با همكاري خيران، تعداد 108 نفر از زندانيان استان اصفهان، آزاد و به آغوش خانواده هاي خود بازگشتند.
معاون قضايي رئيس كل دادگستري اصفهان با اشاره به فعاليت هاي دادگستري استان در زمينه كاهش جمعيت كيفري زندانها تصريح كرد: با توجه به سياست هاي مدون قوه قضاييه در خصوص اصلاح مجرمان و حبس زدايي، دادگستري استان اصفهان با برگزاري منظم دو جلسه كمسيون عفو در هر ماه، همواره در اين مسير، گام برمي دارد.
محمدي ادامه داد: تاكيد بر استفاده حداكثري از مجازات هاي جايگزين حبس، سركشي به زندان ها و بررسي شرايط زندانياني كه اميد به اصلاح و بازگشتشان به جامعه به عنوان يك فرد مفيد هست؛ را مي توان از ديگر اقدامات دادگستري استان در جهت كاهش تعداد زندانيان استان نام برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها