تحلیلی بر افزایش دزدی در ایران

دزدها مجرم نیستند؟! بیمارند؟!

سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جیب بر حرفه ای پایانه مسافربری غرب که با طرح دوستی و بیهوش کردن مسافران اقدام به سرقت می کرد خبر داد و گفت: تاکنون پنج مالباخته شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۳۶۹۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ پیمان لطیفی با اشاره به کشف سارقی به روش ایجاد طرح دوستی و بیهوش کردن افراد گفت: در پی افزایش سرقت وسایل قیمتی و اموال شهروندان به یک روش خاص که متهم با طرح دوستی با مسافران و بیهوش کردن آنان با خوردن نوشیدنی اموالشان را سرقت می کرد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب بر عهده گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مشخصات متهم را شناسایی کردند افزود: به هنگام گشت زنی در ساعات محل پایانه متهم را با همان مشخصات بدست آمده مشاهده که در حال صحبت و اجرای سناریوی سرقت با همان روش است که بی درنگ وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل کیف متهم تعدادی مدارک هویتی غیر کشف شد.

سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت در محل پایانه به روش بیهوش کردن مسافران و کسبه و سرقت وسایل قیمتی آنان معترف که تاکنون پنج مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ لطیفی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها