رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد:

استفاده قاچاقچیان از اسامی جذاب مواد مخدر!

فرمانده انتظامی استان از کشف 419کیلو و 600 گرم مواد مخدر و دستگیری 2 نفر قاچاقچی مواد مخدردر 24 ساعت اخیر در استان خبرداد
فرمانده انتظامی استان از کشف 419کیلو و 600 گرم مواد مخدر و دستگیری 2 نفر قاچاقچی مواد مخدردر 24 ساعت اخیر در استان خبرداد
کد خبر: ۱۳۶۵۶۵۴

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،فرمانده انتظامی استان از کشف 419کیلو و 600 گرم مواد مخدر و دستگیری 2 نفر قاچاقچی مواد مخدردر 24 ساعت اخیر در استان خبرداد .

 

سردار  غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت:در اجرای طرح تشدید مقابله قاچاق مواد مخدر توسط مأموران انتظامی این فرماندهی، مقدار 204 کیلو تریاک، 189 کیلو حشیش و مقدار 2 کیلو 600 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در سطح استان کشف و ضبط گردید.

 

وی افزود : دراجرای این طرح تعداد 3 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و 2 نفر قاچاقچی و سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضايي تحويل داده شدند.

 

سردار جعفری ، در خاتمه گفت: برای جلوگيري از اشاعه اين پديده شوم باید برنامه ريزي و اقدام جدي و همه جانبه اي صورت پذيرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصري که در راستای ترويج مواد مخدر و کسب منفعت از اين طريق مبادرت مي ورزند به شدت برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها