با نفوذ سامانه بارشی از غرب خراسان رضوی برای بیشتر مناطق خراسان رضوی از فردا بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.
با نفوذ سامانه بارشی از غرب خراسان رضوی برای بیشتر مناطق خراسان رضوی از فردا بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۶۴۱۰۱
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،  کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت : این بارندگی‌ها برای روز‌های یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده در برخی ساعات شدت بیشتری خواهد یافت، به طوریکه آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط از استان در این مدت دور از انتظار نیست.زهرا عنایتی با بیان اینکه  در این مدت بارش تگرگ برای نواحی مستعد خراسان رضوی پیش‌بینی شده است افزود: در روز‌های آینده وزش باد بویژه در نقاط بادخیز استان خراسان رضوی همراه با گرد وخاک و خسارت احتمالی شدت خواهد گرفت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان بویژه دمای روزانه از ظهر یکشنبه هفته آینده کاهش خواهد یافت.
عنایتی افزود: فریمان با ۱۰ درجه سلسیوس و تایباد با ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند که در این مدت بیشینه دمای هوا در مشهد ۳۰ درجه و کمینه دمای این شهر ۱۶ درجه گزارش شده است. 

وی گفت: بیشترین وزش باد در خراسان رضوی طی این مدت مربوط به تربت‌جام با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.      
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها