از ابتدای قانون انتزاع تاکنون ۲۱۱ فقره تخلف در بازرسی و نظارت از کالا‌های اساسی استان همدان کشف و شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۳۵۶۳۴۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای اجرای قانون انتزاع تاکنون با انتقال بخشی از نیرو‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی و با به کارگیری امکانات و نیز نیرو‌های سازمان جهاد کشاورزی دو هزار و ۱۱۷ مورد بازرسی از شش گروه کالا‌های اساسی تنظیم بازار انجام شده است.
حسین فضلی افزود: در این بازرسی‌ها ۲۱۱ فقره تخلف به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان کشف و شناسایی و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلفات به تعزیرات معرفی شد.

وی، گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت را از جمله تخلفات شناسایی شده برشمرد و تأکید کرد: اقلام پروتئینی، لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و روغن از جمله شش گروه کالایی اساسی تنظیم بازار بوده که توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی مورد نظارت و بازرسی قرارگرفته است.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر این؛ اقلام اساسی که در قالب تنظیم بازار به استان سهمیه داده می‌شود و سایر اقلام که در سطح بازار و از طریق اصناف به فروش می‌رسد مورد بازرسی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی و خوراکی با موضوع قانون انتزاع (به جز شورای آرد و نان) از ابتدای دی ماه در اختیار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها