مدیر سازمان تعاونی روستایی استان همدان از خرید ۳۰۰۰ خانوار از سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۰۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجید مسلمی راد اظهار کرد: از یک ماه پیش توزیع هوشمند محصولات طرح تنظیم بازار کالاهای اساسی به قیمت مصوب دولتی در استان همدان از طریق اپلیکیشن www.Kalaresanman.ir تحت نظارت ستاد تنظیم بازار استان راه اندازی شده که با راه اندازی این سامانه سفارش خرید شهروندان همدانی از این اپلیکیشن با استقبال خوب و چشمگیری مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه ظرف مدت یک ماه گذشته ۳۰۰۰ خانوار همدانی از سایت و اپلیکیشن " کالا رسان من" نسبت به خرید کالاهای اساسی خود اقدام کرده اند، افزود: به طور میانگین روزانه این سایت دارای ۵۰۰ سفارش خرید از طرف شهروندان بوده و حتی برخی مشتری دائم این استارت آپ بومی شده اند.

مسلمی راد در ادامه با بیان‌ اینکه طرح توزیع هوشمند در استان همدان از طریق سایت و اپلیکیشن "کالا رسان من"، متعلق به اتحادیه تعاون روستایی استان در حال اجرا است، تصریح کرد: از سال ۱۳۹۹سایت و اپلیکیشن کالارسان من در حال عرضه محصولات کشاورزی در استان همدان بوده و هم اکنون از یک ماه گذشته طرح توزیع هوشمند نیز در این استارت آپ اجرایی شده است.

وی گفت:در طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی شامل برنج، تخم مرغ و روغن قابل سفارش بوده و بصورت رایگان درب منزل به شهروندان تحویل داده می‌شود.

مسلمی راد در ادامه از راه اندازی غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان خبر داد و یاد آور شد: غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، برای نخستین بار در همدان در منطقه سرگذر اول خیابان خاکی برپا شده است که این غرفه با کاهش واسطه نقش موثری در عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب دارد.

وی با اشاره به اینکه این غرفه شامل پنج محصول دامی، باغی و زراعی بوده و محصولاتی چون میوه، پیاز و سیب زمینی، برنج، گوشت، مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام ضروری و محصولات زراعی و دامی و باغی از جمله اقلام عرضه شده در این غرفه هستند بیان کرد: کاهش واسطه‌ها از مزرعه تا سفره هدف ایجاد این غرفه بوده و با کاهش واسطه‌ها و عرضه مستقیم مردم می‌توانند با قیمت مناسب تری اقلام اساسی خود را تامین کنند.

مسلمی راد تصریح کرد: این مرکز به صورت دائمی خواهد بود و قیمت‌ها در روزهای آتی با افزایش محصولات کشاورزی کاهشی‌تر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها