نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس کارخانه صدر فولاد خرم آباد با رایزنی با استانداری و مالک ورشکسته قبلی و مالک جدید، احیا و فعالیت آن مجددا آغاز شده است همچنین گاز و برق آن وصل شد که باعث بازگشت نیروهای کار آن خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۴۴
کارگران کارخانه صدر فولاد خرم‌آباد در آستانه بازگشت مجدد به کار/ احیای پروژه احداث بیمارستان 515 تختخوابی خرم‌آبادبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: مهرداد ویس کرمی اضافه کرد: تا پیش از تعطیلی کارخانه پارسیلون، 2 هزار نفر در آن مشغول به کار بودند که با تشکیل کنسرسیوم تلاش داریم تا این مجموعه مجددا راه اندازی شود که البته نیاز به سرمایه گذاری های جدید نیز دارد.
 
ویس کرمی با اشاره به پیگیری مسائل در حوزه گردشگری نیز عنوان کرد: احداث دهکده گردشگری خرم آباد در منطقه مخمل کوه متوقف شده بود که با پیگیری ها فاز اول آن افتتاح شد و برای پایان کار فاز دوم لازم است مشکلات حوزه راه نیز پیگیری و با تأمین اعتبار به اتمام برسد.
 
این عضو مجمع نمایندگان استان لرستان همچنین خبر از تأسیس آزادراه خرم آباد-بروجرد و ادامه پیگیری ها برای راه آهن منطقه داد و درباره حوزه شیلات سفیددشت گفت: شیلات این منطقه می تواند سالیانه حدود 6 هزار تن ماهی تولید کند که لازم است به بخش خصوصی واگذار شود.
 
وی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان نیز تصریح کرد: روند احداث بیمارستان 515 تختخوابی نیایش خرم آباد تا کنون 45 درصد پیشرفت داشته که با پیگیری های انجام شده مجددا فعال شد و در مراحل نهایی به سر می برد و قرارگاه خاتم(ص) ظرف دو سال آن را به پایان می رساند. همچنین تلاش کردم مشکل بدهی بیمارستان خصوصی مهرگان با بانک ملت را برطرف کنیم تا کار آن ادامه یابد؛ به لحاظ تجهیزات پزشکی نیز منطقه در شرایط خوبی به سر می برد و تقریبا شهرستان های کوچک نیز از امکانات پزشکی نظیر سونوگرافی و ام آر آی برخوردار هستند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه بود طی سفری که به منطقه داشت قول حل مشکل و راه اندازی مجدد کارخانه ماشین سازی خرم آباد را داد که البته هنوز انجام نشده و اکنون که در سمت ریاست جمهوری است این موضوع را پیگیری می کنیم./
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها