نماینده معاونت صدای رسانه ملی موفق شد به قله دماوند صعود کند.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۰۲

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، حمید حسینی کارشناس روابط عمومی این معاونت به عنوان نماینده رادیوموفق شد به قله ۵۶۷۱ متری دماوند صعود کند.

این روز ها که بیماری کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مراکز ورزشی شده است، کوهنوردی به عنوان یکی از کم خطر ترین ورزشها می تواند شادی ،نشاط و انرژی مضاعفی را برای افراد به ارمغان آورد.

چرا که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و انجام آن در محیط باز می توانند خطرات ابتلا به بیماری کرونا را بسیار کم نماید.

همچنین انجام انفرادی ورزش کوه نوردی در حالی می تواند نقش مهمی در سوزاندن کالری داشته باشد که احتمال ابتلا به بیماری کرونا در این حالت را تقریبا صفر می کند لذا در این راستا نماینده رادیو به منظور ترویج این ورزش در شرایط کنونی اقدام به صعود به قله دماوند کرد و قدم به یال البرز کوه گذاشت تا بر بلند ترین نقطه آن دست یابد.

حمید حسینی که پرچم صدای جمهوری اسلامی ایران را بر مرتفع ترین نقطه ایران به اهتزاز در آورد در این باره گفت: طی چند ماه اخیر و با فراگیر شدن بیماری کرونا، شرایط برای بسیاری سخت و دشوار شده است. به نحوی که با تعطیلی باشگاه های ورزشی و محدودیت های شدید کرونایی علاقه مندان به ورزش در حسرت چند ساعت فعالیت و تحرک روزگار را سپری می کنند.اما ورزش کوهنوردی به خاطر محاسن بسیار زیادی که به همراه دارد ، میتواند به عنوان جایگزین مناسبی برای ورزشکاران در نظر گرفته شود.

وی افزود : بهترین ورزش را کوهنوردی دیدم و طی تمرینهای متعدد و تطبیق سازی پیوسته که به کسب آمادگی های لازم انجام شد در کنار انجام تست های کرونایی و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی طی دو روز موفق به صعود به قله دماوند شدم.ام با توجه به اینکه گروه های کوهنوردی متعددی برای صعود آمده بودند و در نوک قله دماوند بوی شدید گاز گوگرد منتشر شده بود ، متاسفانه امکان استقرار بیشتر در موقعیت میسر نشد و به همین خاطر بعد از تهیه تصاویر بازگشتیم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از راههای اصلی مقابله با بیماریها و افزایش ضریب ایمنی سیستم دفاعی بدن ورزش و تغذیه مناسب است . اگر دقت کرده باشید در بحران بیماری کرونا و علیرغم اینکه طیفی از ورزشکاران حتی در اثر ابتلا به این ویروس منحوس جان خودشان را از دست دادند اما تعداد مبتلایان و حتی فوت شدگان ورزشکار نسبت به سایر گروه ها کمتر بودند.

گفتنی است حمید حسینی از شاغلین معاونت صدا و از کوه نوردان حرفه ای است که درکنار فعالیت رادیویی خود همواره به شکل حرفه ای این ورزش را ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها