مرد جوان وقتی متوجه رابطه عاشقانه همسرش با مرد غریبه‌ای شد او را با برادرزن معتادش ربود و نقشه قتل وی را اجرا کردند.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۶۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، هجدهم تیر امسال مرد ۲۷ ساله متاهلی بعد از خروج از محل کارش ناپدید شد.

خانواده‌اش به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران رفته و با شکایتی ناپدید شدن او را اطلاع دادند. ماموران به‌دنبال مرد گمشده بودند که روز بعد جسد او را یک رهگذر در بوستانی حوالی افسریه تهران یافت.

ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بررسی جسد متوجه شدند گلوی او بریده شده و ساعت‌ها از مرگش می‌گذرد. در ادامه خودروی مقتول که در پرند رها شده بود کشف شد.

 سرانجام ماموران متوجه رابطه عاشقانه او با زنی شده که این زن به‌عنوان مظنون بازداشت و در بازجویی‌ها گفت: با اصرار خانواده‌ام با همسرم ازدواج کردم. او معتاد بود و حاضر نبود مرا طلاق دهد. به‌عنوان مسافر سوار خودروی مسافربری شده و با راننده درددل کرده و رابطه عاشقانه ما شکل گرفت. ‌شوهرم فهمید من به او خیانت کردم‌، به همین دلیل کتکم زد. از مرد جوان خواستم فراموشم کند که مدعی بود از من فیلم و عکس دارد و باید به این رابطه ادامه دهم. طبق نقشه شوهرم، او را به محل ملاقات کشاندم که برادرم هم آمد و وی را ربودند و بعد برادرم با چاقو او را کشت.

چند روز پیش شوهر فراری وی تسلیم پلیس شد و گفت: چند رور قبل متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده و با هم درگیر شدیم. همسرم مدعی شد آن مرد از وی فیلم و عکس دارد و تهدیدش می‌کند‌. از همسرم خواستم با آن مرد قرار بگذارد. وقتی او سر قرار آمد با کمک برادرزنم او را ربوده و به دستانش دستبند پلاستیکی زدیم. داخل خودرو به او هروئین تزریق کردیم. ساعاتی گروگان‌مان بود و در این مدت حرفی درباره فیلم و عکس‌های همسرم نزد و بد‌حال شد. او را در پتو گذاشته و در بوستان رها کردیم. برادرزنم سراغ او رفت و بعد با چاقویی خونی بازگشت‌. روز بعد متوجه مرگ آن مرد شده و عذاب وجدان گرفتم.

با اعتراف این زوج‌، مرد معتاد هم دو روز پیش از سوی پلیس بازداشت شد و اعتراف کرد در ربودن مرد جوان نقش داشته اما ادعا کرد که همسر خواهرش ضربه‌هایی با ‌چاقو به آن مرد زده و باعث مرگش شده است.

محمد‌جواد شفیعی‌، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌ جم گفت‌: قرار شده پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ گزارش دهد. همچنین بررسی‌ها درباره ادعاهای متهمان درباره رابطه مقتول با زن جوان و انگیزه قتل ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها