فلورا سام از حضورش در برنامه «نفس» گفت:

دنبال دیده شدن در اجرا نیستم

فلورا سام جریان حضورش در برنامه «نفس» را که هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، بیان کرد.
فلورا سام جریان حضورش در برنامه «نفس» را که هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، بیان کرد.
کد خبر: ۱۳۳۲۹۰۹

سام که در مقام کارگردان و نویسنده آثاری مثل «ما فرشته نیستیم»، «مرضیه»، «باغ سرهنگ»،«راز پنهان» و... را روی آنتن برده است و تجربه بازی در مجموعه‌های مختلفی را هم دارد، این روزها اجرای برنامه نفس که از شبکه نسیم پخش می‌شود را عهده دار شده است.
او که پیش از این برنامه در «محاکات» هم به عنوان داور حضور داشت، حالا در قاب نفس به عنوان مجری جلو دوربین رفته است. سام درباره فعالیتش در این برنامه و سمت تازه‌ای که سراغش رفته به جام‌جم گفت: من مجری نیستم و قرار هم نیست این کار را دنبال کنم. اما در مورد این برنامه با صحبت‌هایی که با کارگردان و تهیه‌کننده کار داشتیم، متوجه شدم که آنها هم تمایل چندانی به اینکه من در قالب مجری در برنامه حضور داشته باشم را ندارند و بیشتر وجه زن‌ محور بودن این برنامه مدنظر همه ما بود.
سام که خودش هم مادر است، اعتقاد دارد که این تجربه و موقعیت قطعا به پیشبرد برنامه و درک بیشتر مهمانانی که در آن حاضر می‌شود موثر بوده و از آن بهره گرفته است.
وی در پایان یادآور شد: ما در این برنامه به دنبال انجام کارهای عجیب و غریب برای دیده شدن نیستیم و صمیمیت و زن محور بودن برنامه آن را تاحدی با بقیه موارد متفاوت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها