رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی حکمی دکتر عنایت الله وکیلی پور را به عنوان نماینده خود در امور کشاورزی معرفی و منصوب کرد.
رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی حکمی دکتر عنایت الله وکیلی پور را به عنوان نماینده خود در امور کشاورزی معرفی و منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۱۷۳۷۹
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی حکمی دکتر عنایت الله وکیلی پور را به عنوان نماینده خود در امور کشاورزی معرفی و منصوب کرد.

متن حکم محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بدین شرح است...

جناب آقای  دکتر عنایت الله وکیلی پور

با سلام و احترام؛
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به‏ عنوان پارلمان بخش خصوصی است که برخی از وظایف آن از قبیل ارائه نظر مشورتی در مورد مسائل اقتصادی کشور به قوای سه ‏گانه، همکاری با دستگاه ‏های اجرایی به‏ منظور اجرای قوانین و مقررات مربوط به اتاق و ... می‏ باشد.در این راستا با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند حضرتعالی در مباحث کشاورزی و به  عنوان تولیدکننده و صادرکننده برتر محصولات کشاورزی در استان  و اشراف کامل به این حوزه مهم و کلیدی ،به موجب این حکم جنابعالی را به سمت نماینده  ریاست  اتاق  بازرگانی در امور  کشاورزی منصوب می ‏نمایم. بدیهی است کلیه بخش ‏های اتاق همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره ‏گیری از پشتوانه تجربیات ارزنده و سوابق مؤثر گذشته خود، همچنین با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت ‏های موجود در انجام مسئولیت ‏های محوله و پیشبرد اهداف  و برنامه های اتاق بازرگانی  هرمزگان موفق و مؤید باشید.  

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها