مصاحبه با علی غول

خوراکم زیاد است

علی غول ، چهره ایکه با نمایش خود در باغ وحش ، جنجالی بپا کرده و با سر و صدای مردم و مطبوعات و رادیو و تلویزیون ، به بیمارستان انتقال یافته بود به زادگاهش در شهرستان ایذه برگشت .
کد خبر: ۱۲۳۹۴۶۸

او در گفت و گویی با خبرنگار مجله درباره وضعیتش گفت: بطوریکه میدانید من 3 ماه پیش بتهران رفتم و در باغ وحش بکار مشغول شدم . کار که نه ولی بهرحال از همان طریق ماهی 9-8هزار تومان درآمد داشتم که مخارج خودم و زن و فرزندانم را تامین میکرد. اما با سر وصدای مردم و مطبوعات از طرف مقامات مسئول به بیمارستان فیروزگر منتقل و بستری شدم. در حالیکه در تمام دنیا اشخاص عجیب الخلقه از طریق نمایش در سیرک ها زندگی می کنند.
علی افزود: من در حدود دو ماه در این بیمارستان بستری بودم ولی بدون نتیجه مرخص شدم و ناچار به روستای خودم برگشتم در حالیکه خودتان بهتر می دانید که من با این هیکل درشت و سنگین و بیماری که از سالها پیش دارم قادر به هیچ کاری نیستم. از طرفی هم خوراک خودم زیاد است و هم باید مخارج خانواده ام را تامین کنم.
خیرنگار مجله در گزارش خود اضافه میکند: من علی غول را از سالهای دور میشناسم . او تا ده سال پیش از راه دامداری و کشاورزی امرار معاش می کرد و هیکل و زون او خیلی بیشتر از امروز بود. علی گفت که در بیمارستان روی سر او برق کار گذاشته اند و در نتیجه قسمتی از موی سرش ریخته است.
مجله جوانان - فروردین 1357

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها