ترفندهایی برای داشتن کابینت‌هایی مرتب‌تر

جلوی چشم همه

خانه‌ها کوچک شده و بالطبع تعداد کابینت‌ها کمتر است. از طرف دیگر دیوارها هم از بین رفته و با اوپن شدن آشپزخانه‌ها دیگر راهی برای پنهان کردن محتویات کابینت‌ها وجود ندارد. در هر کابینتی که باز می‌شود صاحبخانه و مهمان با هم آن را می‌بینند. این وسط اما ترفندهایی وجود دارد که کمک می‌کند کابینت‌ها و محتویاتش سر و سامان بگیرند.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۴۹

دسترسی به انتهای کابینت‌های عمیق معمولا سخت است. خیلی وقت‌ها تا خانه‌تکانی نکنیم یادمان نمی‌آید آن عقب چه چیزهایی داریم. سبدهای ریلی می‌تواند این مشکل را حل کند.

یکی از بی‌نظم‌ترین کابینت‌ها بخش مخصوص ظروف بزرگ کریستال و شیشه‌ای است. اگر بوفه و دکور ندارید می‌توانید از آبچکان برای مرتب‌کردن این کابینت استفاده کنید.

این فضاهای کوچک در طراحی کابینت‌های معمولی خیلی مهم به حساب نمی‌آیند. اما با ریلی و قفسه‌بندی کردن آن می‌توانید این فضاها را زنده کنید.

برای زنده کردن کابینت‌های کنج می‌توانید از چنین ایده‌هایی کمک بگیرید و آن را تبدیل به یکی از پراستفاده‌ترین کابینت‌ها کنید.

اگر تعداد کابینت‌هایتان کم‌است باید از فضای موجود حداکثر استفاده را بکنید. درهای کابینت معمولا کارکردی ندارند، اما با کمی‌خلاقیت می‌توانید درهای قابلمه، چاقوها، ملاقه‌ها، دستکش و حوله‌ها را به قسمت داخلی در آویزان کنید.

آشپزخانه کوچک است، اما از داشتن میز هم نمی‌توانید صرف‌نظر کنید؟ احتمالا خریدن یا سفارش دادن چنین میزهای جمع و جوری که به عنوان کابینت هم کارکرد دارند فکر خوبی باشد.

لقب نامنظم‌ترین کابینت می‌رسد به جای قابلمه و ماهیتابه‌ها. ایده‌هایی شبیه به این کمک می‌کند اوضاع این کابینت منظم‌تر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها