معاون شهرهای هوشمند اتحادیه اروپا به ایران می آید

معرفی سخنرانان خارجی همایش «تهران هوشمند 2018»

شش چهره علمی و سرشناس از جمله هانس مارتین نویمن، معاون برنامه جامع و مشترک شهرهای هوشمند اتحادیه اروپا برای حضور و سخنرانی در همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند 2018» به ایران سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۰۳
معرفی سخنرانان خارجی همایش «تهران هوشمند 2018»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، رویداد «تهران هوشمند 2018» در روزهای 13 و 14 اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد سخنرانی‌های کلیدی و پنل‌های تخصصی پیش‌بینی شده است که با حضور مدیران ارشد شهری و دولتی و بازیگران اصلی شهر هوشمند در کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش هانس مارتین نویمن، معاون هماهنگ کننده برنامه‌های مشترک و جامع شهرهای هوشمند اتحادیه اروپا، نیکولاس نئوبرت، رئیس گروه توسعه شهرهای هوشمند و پایدار موسسه تکنولوژی اتریش «AIT»، فرانس آنتون ورماست، مشاور اجرایی پروژه اسمارت آمستردام، کارلوس هرناندو، مدیر تجهیز شهرهای هوشمند، صنعت و سلامت الکترونیک لیبلیوم اسپانیا، سپهر موسوی، رییس کمیته ملی شهرهای هوشمند و جوامع پایدار سوئد و غزل اطمینان، مدیر توسعه کسب و کار شهرهای هوشمند موسسه تکنولوژی اتریش، سخنرانان و چهره‌های خارجی حاضر در پنل‌های تخصصی همایش «تهران هوشمند 2018» خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها