در پی شایعاتی مبنی بر اخراج محسن بنگر از تیم تراکتورسازی وی بیانیه ای را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد.
کد خبر: ۹۹۹۳۰۵
محسن بنگر بیانیه داد: فقط سکوت می کنم!

به گزارش جام جم آنلاین ، شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس آن هم با سه گل پیش از هر کسی گریبانگیر مدافع و کاپیتان تبریزی ها یعنی محسن بنگر شد. در پی این اتفاق قلعه نویی او را از حضور در تمرینات منع کرد.

محسن بنگر در واکنش به اتفاقات اخیر و دستور سرمربی تراکتور مبنی بر عدم حضورش در تمرینات پیامی را منتشر کرد. بنگر در این پیام نوشت:

«سلام به همه هواداران و دوستان عزیز.

در پی ابلاغیه باشگاه تراکتورسازی مبنی بر عدم حضور بنده در تمرین پس از اتفاقات بازی پرسپولیس و در پاسخ به سوالات مطروحه باید عرض کنم که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای از دستور باشگاه تمکین می‌کنم و حتی اگر نکته‌ای در دل داشته باشم آن را پیش خود نگه می‌دارم. در عین حال در پاسخ به برخی شایعات و صحبت‌هایی که علیه من به راه افتاده است فقط این را می‌گویم که صحبت درباره اتفاقات به هیچ وجه به صلاح نیست و من هم اظهارنظری در این باره انجام نداده و نخواهم داد. چرا که تا پایان لیگ با تراکتورسازی قرارداد دارم و باید به تعهد حرفه‌ای و قرارداد خود به این باشگاه عمل کنم. درحال حاضر و با توجه به شرایط و گرفتاری‌های جدیدی که بر تراکتور حاکم است ترجیح می‌دهم به مشکلات باشگاه اضافه نکنم و فکر می‌کنم این تنها کاری است که از دست من به عنوان یک عضو کوچک بر می‌آید. با تشکر از همه دوستان و عزیزانی که حمایت‌شان همیشه مایه دلگرمی و افتخار من بوده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها