دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در آستانه آزادی حلب و موصل قرار داریم و این موفقیت‌ها با روحیه خستگی‌ناپذیری به دست آمده است.
کد خبر: ۹۷۲۱۶۴
محسن رضایی:در آستانه آزادی حلب و موصل قرار داریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،سردار سرلشکر محسن رضایی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان زنجان ضمن عرض تسلیت فقدان دو یار انقلاب حضرت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی و مداح اهل بیت استاد موذن‌زاده اردبیلی اظهار داشت: بسیج به معناری صداقت و اخلاص و به مفهوم فداکاری بزرگ برای یک ملت بزرگ، انقلاب بزرگ و یک تصمیم بزرگ است.

وی بسیج را خستگی‌ناپذیر با شوق دیدار محبوب و آماده عبور از سختی‌ها عنوان کرد و افزود: با دست خالی به جنگ رفتن، یقین داشتن و غلبه بر شک و تردید از ویژگی‌های بسیج است.

وی با تبیین دوست و دشمن بسیج ابراز کرد: عده‌ای قصد دارند بسیج را خانه‌نشین کرده به انزوا‌گرایی بکشانند و آن را از میان جوانان محو کنند و با تبلیغات دروغین بسیج را در مقابل مردم نشان می‌دهند.

سرلشکر رضایی با اشاره به سوء استفاده دشمنان از طریق نفوذ به بسیج تصریح کرد: بسیج در منطقه و خارج دشمنانی دارد و کسانی که با بیداری ملت ایران مخالفند و قصد سازش و معامله دارند، با بسیج هم مخالفت می‌کنند.

وی مخالفان با قیام و خشم انقلابی ملت ایران را مخالفان بسیج عنوان کرد و گفت: استکبار، ظالمان و حامیان آنها در داخل با بسیج مخالف هستند.

فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استکبار، استبداد، ظالمان و متجاوزان از نخستین دشمنان بسیج هستند، بیان کرد: بسیج به این دشمنی افتخار می‎‌کند و همچنان با آمریکا، اسرائیل، وهابیت و متجاوزان به یمن، سوریه و عراق دشمن است.

وی با بیان اینکه جبهه فراگیری مقابل بسیجیان گشوده شده است، تصریح کرد: بسیج امتحان بزرگی است و روحانیون، بزرگان، احزاب، بسیجیان و سپاهیان مورد امتحان قرار گرفتند و در حوادث گدشته مانند جنگ، ملت ایران و جوانان انقلابی نه تنها جنگ را پشت گذاشتند بلکه قدرت‌افزایی کردند.

سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه پیش از جنگ در سپاه تیپ و لشکری وجود نداشت، ابراز کرد: پس از جنگ دهها تیپ و لشکر در سپاه ایجاد شد و جنگ تحمیلی قدرت ایران را افزایش داد ضمن اینکه بعد از ترورها و و شورش‌ها در مناطق مختلف مانند کردستان نه تنها کردستان از کشور جدا نشد از نظر امنیتی و اطلاعات نیز پیشرفت‌های چشمگیری به دست آمد و اطلاعات 20 میلیونی شکل گرفت.

وی جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را از توطئه‌های امروز دشمنان در مقابل بسیج عنوان کرد و افزود: دولت، دانشگاهها و بسیجیان باید برای شکوفایی اقتصاد و پیشرفت فرهنگی تلاش کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات، آسیب‌شناسی جبهه‌های جدید، مشخص کردن برتری‌ها، نقاط ضعف و عقب‌ماندگی‌ها تأکید کرد و افزود: باید نقشه راه درست کشور ترسیم شود و با ایجاد اشتغال و پشت سر گذاشتن تحریم‌ها فضایی ایجاد شود تا دانشمندان طرح‌های خود را در ایران ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کرد، گفت: باید با شکوفایی اقتصاد و ایجاد فرهنگ پیشرفته، راهی ایجاد کنیم تا جوانان غربی فرهنگ درست را در ایران فرا گیرند و تجربه نشان داده این کار شدنی است.

سرلشکر رضایی تصریح کرد: ما می‌توانیم تورم و ضعف‌ها را برطرف کنیم و باید فرمول بسیجی که در جنگ در بحث موشک‌ها و مسائل نظامی استفاده می‌شد، در اقتصاد و فرهنگ نیز از آن بهره‌بگیریم.

وی به پرهیز از شک و تردید تأکید کرد و افزود: با شک و تردید نمی‌توان کشور را اداره کرد و اینکه منتظر آمریکا بمانیم تا با وارد کردن تکنولوژی به ایران بتوانیم کالاهای خود را صادر کنیم، خوابی بیش نیست و منتظر آمریکا ماندن همان شک و دودلی است.

وی با اشاره به اینکه با خستگی نمی‌توان کشور را اداره کرد، تصریح کرد: امروز در آستانه آزادی حلب و موصل قرار داریم و این موفقیت‌ها با روحیه خستگی‌ناپذیری به دست آمده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خستگی‌ناپذیری، برخورداری از روحیه و تفکر بسیجی و پایان دادن به تردیدها در راستای شکوفایی اقتصاد و فرهنگ تأکید کرد و افزود: باید نوآوری، خلاقیت و خود جوش بودن در کشور موج بزند.

وی با تأکید بر فعال‌سازی کارگاهها و ایجاد اشتغال میلیونی ابراز کرد: دولت 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام و بیش از 300 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و در برجام به اثبات رسید که دشمنان اجازه ورود سرمایه‌گذاران خارجی را نمی‌دهند و باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

سرلشکر رضایی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی از مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: برجام آزمون خوبی بود که نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست و باید به خودمان برگردیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان ابراز کرد: این استان می‌تواند در زمینه علم و فناوری به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد و از فروش آنها میلیاردها دلار سرمایه جذب کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم که موفق به شکافتن هسته اتم شدند، می‌توانند خودرو و ادوات کشاورزی تولید کنند و در زمینه بهره‌برداری در حوزه کشاورزی کارهای بزرگی انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها