دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۵
موشک‌های‌ ایران بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سرلشکر محسن رضایی در «چهارمین همایش بین‌المللی علمی ولایت» که در تالار فجر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه در ایران امنیت وجود دارد اما در کشورهای اطراف ایران ناامنی موج می‌زند، تصریح کرد: این اقتدار مربوط به امام جامعه و رهبری است و این ولایت بوده که به ما اقتدار بخشیده است.

وی افزود: شما در جوامع اسلامی نگاه کنید، ترکیه و عربستان را ببینید؛ ما به آقای اردوغان در زمان شهرداری استانبول کمک می‌کردیم وقتی حزبشان در انتخابات پیروز شد، چند سالی خوب عمل می‌کرد؛ یادتان هست که در آن همایش بین‌المللی، مقابل شیمون پرز ایستاد و به غزه با فرستادن کشتی کمک کرد. خودش با 200 نفر به دمشق رفت و با آقای بشار اسد عکس انداخت اما یک‌باره رفتار تغییر کرد و به عراق و سوریه لشکر کشید؛ به اسرائیل نزدیک و با روس‌ها درگیر شد، حالا که کودتا شده به روسیه نزدیک شده و عذرخواهی کرده است. رهبر کشور اسلامی نباید این‌همه تغییرات و نوسان داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در عربستان، تیمی تازه‌به‌دوران‌رسیده با هواپیماهایی که با پول بیت‌المال و از پول نفت مردم است، قریب به دو سال است که صبح و شب مردم بی‌پناه یمن را بمباران می‌کنند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم که این تیم باید به روان‌کاو مراجعه کنند، عکس‌هاشان را روان‌شناسان ما ببینند که چه مشکل روانی دارند. از روان‌شناسان ایران می‌خواهیم که از روی قیافه این‌ها، تشخیص بدهند مشکل روانی این تیم چیست؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد: ما که نمی‌گوئیم همه افراد در جهان اسلام، شیعه شوند اما عقلانیت می‌گوید بیاییم و مشورت کنیم. هر جایی که شده ما از مسلمین دفاع کرده‌ایم، ما نخستین کشوری هستیم که از مردم مظلوم فلسطین، دفاع کردیم و می‌کنیم.

وی افزود: ما پاسداران و شما علماء نباید سکوت کنیم، نباید در مقابل تروریست‌هایی که به اسلام ضربه می‌زنند ساکت باشیم. با دشمنانی که به اسم اسلام، به جان انسان‌ها و آبروی اسلام آسیب می‌زنند، موظف به برخورد قاطع و بدون تردید هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
۰
۰
این اقای رضایی كجا بود بد جوری اومده وسط....!!!

نیازمندی ها