وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با دستور رئیس جمهور مقرر شد تا پایان سال، سه سبد حمایت غذایی به افراد در معرض سوء تغذیه اختصاص یابد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۴
اختصاص 3 سبد حمایت غذایی به نیازمندان

به گزارش جام جم آنلاین ،علی ربیعی در ارتباط مستقیم از محل خبرگزاری صدا وسیما با بخش خبری نیمروزی شبکه یک سیما افزود: کار مهم ما در لایه حمایتی برنامه جامع رفاهی، بیمه کردن بیش از 11 میلیون نفر بود که بر اساس مطالعات بیش از 90 درصد آنان جزو کارگران غیررسمی و حاشیه نشین های اطراف شهرها بودند که از فقر درمان نجات پیدا کردند.

وی گفت: در بحث حمایت غذایی هم مطالعاتی درباره افراد در معرض سوء تغذیه صورت گرفت و در جلسه دیروز هیئت وزیران به دستور رئیس جمهور مقرر شد که در راستای طرح هدفمندی به افراد در معرض سوء تغذیه تا پایان سال سه سبد حمایت غذایی اختصاص یابد .

ایرانیان نیازمند ، دارای شناسه می شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: همه ایرانیان نیازمند کمک، دارای شناسه خواهند شد و از دستگاههای مختلف خدمات خواهند گرفت.

وی در توضیح لایه حمایت برنامه جامع رفاه دولت، به لایه حمایتی و مشارکتی این برنامه اشاره کرد و گفت: برای هر لایه در بحث اقتصادی مقاومتی طرح هایی تصویب شده است .

ربیعی گفت : در لایه حمایتی مهمترین کار بحث پنجره واحد خدمات رفاهی بود که از مدتها پیش کار آن آغاز شد و امروز هم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برخی پیشرفتهای این اقدام مورد توجه قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها