توصیه فوتبالی ـ تئاتری پژمان جمشیدی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

ستاره های جوان از پروین یاد بگیرند

پژمان جمشیدی که این شب ها در نمایش «یادم تو را فراموش» به کارگردانی ژاله صامتی روی صحنه می رود،‌ میزبان برخی از چهره های ورزشی از جمله علی پروین و وحید هاشمیان بوده است، او در گفت و گو با جام جم آنلاین معتقد است حضور این چهره های شناخته شده الگویی ست برای فوتبالیست های جوان تا پیوند میان فرهنگ و ورزش بیش از قبل شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۹
ستاره های جوان از پروین یاد بگیرند

این بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که چند سالی ست در عرصه هنر به ویژه سریال های تلویزیونی و صحنه تئاتر می درخشد، با بیان این که استقبال خوبی از نمایش تازه شان شده است، گفت: حضور برخی پیشکسوتان هنر و ورزش مانند آقای پروین و تماشای تئاتر توسط آنها ، اگرچه برای من مایه افتخار است اما بیشتر از این خوشحال می شوم که ستاره های جوان ورزشی و فوتبالی باید از آنها یاد بگیرند و با تئاتر و مطالعه کتاب بیشتر آشنا شوند.

به گزارش جام جم آنلاین ،این بازیگر تاکید کرد: من روی تماشای تئاتر و مطالعه تاکید ویژه دارم چون در سینما کمی چاشنی اغراق و غیرواقعی بودن وجود دارد، اما تئاتر خود زندگی ست و درک این فضا به ورزشکاران کمک زیادی می کند تا در کنار توامندی جسمانی و فنی از نظر فرهنگی هم رشد مناسبی داشته باشند.

جمشیدی در ادامه به همکاری با ژاله صامتی که کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد اشاره کرد و افزود: پیش از این یک بار با ایشان در تئاتری همراه بودم که البته در آن نمایش خانم صامتی فقط بازیگر بودند اما در این نمایش مسوولیت کارگردانی را هم بر عهده دارند، من همان زمان که فوتبال بازی می کردم هرجا و در هرکاری نام ایشان را می دیدم سعی می کردم تماشای آن را از دست ندهم و خیلی خوشحالم که این شب ها در نمایش ایشان حضور دارم.

او در پایان درباره فعالیت های آینده اش هم توضیح داد: گوش شیطان کر اگر فیلم «خوب،‌بد، جلف» آقای قاسمخانی مجوز اکران بگیرد با این فیلم در سینماها حضور خواهم داشت.

نمایش یادم تو را فراموش به کارگردانی ژاله صامتی با بازی پژمان جمشیدی، فاطمه گودرزی، ژاله صامتی و ایرج سنجری در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی ساعت 21:30 به صحنه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها