رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد؛

آمادگی کامل رسانه ملی برای همکاری با مجلس

تاکید رئیس صدا و سیما بر استفاده از دیدگاه‌های امام (ره) در رویارویی رسانه‌ای

رئیس رسانه ملی بر حضور جدی صدا و سیما مبتنی بر دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) در عرصه رویارویی رسانه ای تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۷
تاکید رئیس صدا و سیما بر استفاده از دیدگاه‌های امام (ره) در رویارویی رسانه‌ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر علی عسکری پس از مراسم تجدید میثاق رئیس، معاونان و مدیران رسانه ملی با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: خوشحالیم که خداوند توفیق داد؛ در بدو این دوره مدیریت سازمان به حرم امام راحل (ره) مشرف بشویم و با ایشان تجدید میثاق کنیم و امیدواریم که خداوند به ما کمک کند تا بتوانیم اهداف این بزرگوار و منویات مقام معظم رهبری را در صدا و سیما محقق کنیم.

وی با بیان اینکه اندیشه های امام راحل عظیم الشان ریشه و پایه نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است و همواره باید آن ها را به عنوان مقیاس عملکرد خودمان در نظر بگیریم و بر این اساس عمل کنیم افزود: حضرت امام راحل، رسانه ها و به خصوص سازمان صدا و سیما را دانشگاهی عمومی دانستند که همه می توانند از آن درس بگیرند.

رئیس رسانه ملی گفت: امام راحل همواره می فرمایند که اگر رسانه ها سالم باشند و پیام های درستی را به جوانان و مردم برسانند جوان های ما به راه صلاح و هدایت پیش می روند و اگر پیام های آن ها به سمت گمراهی و فساد باشد آن ها را به گمراهی و فساد می کشاند.

وی افزود: بنابراین تکلیف سنگینی بر عهده داریم که بر این اساس بتوانیم پیام های درستی را به جوانان بدهیم و امروز مخاطرات بزرگی از ناحیه رسانه های دشمن و از طریق ماهواره ها و فضای مجازی وجود دارد که فوق العاده مهم است.

رئیس رسانه ملی در پایان سخنان خود تاکید کرد: با این دیدگاه امام راحل باید در این زمینه ها به طور جدی عمل کنیم و بتوانیم غلبه رسانه ای داشته باشیم و در این رویارویی و در این نبرد رسانه ای بتوانیم موفق شویم و جامعه و جوانان این جامعه را به سمت هدایت و راه خدا و راه مستقیم انقلاب اسلامی و راه ملت ایران هدایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها