تبلیغات دروغین درباره تاثیر جادویی انواع فرآورده‌های سلامت‌محور در حال گسترش است

دروغ‌می‌گویند؛ پول پارو می‌کنند

رئیس رسانه ملی در مراسم آغاز طرح افزایش سلامت کارمندان این رسانه با تجویز مکمل های رایگان ویتامین D گفت: شبکه های سلامت محور رسانه ملی ترویج سلامت عمومی را جدی تر پی می گیرند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۰
اهتمام رسانه ملی بر ترویج بهداشت و سلامت عمومی

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی هم‌زمان با هفته سلامت، با حضور دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما چند طرح بهداشتی - پزشکی در این سازمان افتتاح شد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت مولای متقیان امام علی (ع) و با ابراز خرسندی از راه‌اندازی بخش‌های مختلف در مرکز امداد و فوریت‌های پزشکی جام جم گفت: یکی از دغدغه‌های مهم سازمان توجه به امر بهداشت و درمان همکاران بوده‌ است و امیدواریم این اقدامات، رضایت همکاران را در پی داشته باشد.

وی افزود: نگاه ما به امر درمان و بهداشت همکاران مبتنی بر پیشگیری است و طرح رایگان مکمل یاری ویتامین D یکی از این موارد است که بر سلامت همکاران تاثیر دارد و موجب پیشگیری می‌شود.

رئیس رسانه ملی تقویت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سلامت محور را بخشی از مأموریت این رسانه دانست و افزود: در برنامه سازی شبکه های رادیویی و تلویزیونی، سلامت اولین هدف آموزش و پس از آن پیشگیری است و اهتمام برنامه‌سازان بر این است که دریافت آموزش‌های لازم، باعث کاهش بیماری و متناسب با آن کاهش هزینه‌های درمان برای مخاطب و جامعه شود.

راه‌اندازی اتاق CPR (احیاء قلبی و ریوی)، رمپ مخصوص آمبولانس و شبانه‌روزی شدن مرکز امداد و فوریت‌های پزشکی جام جم، کلینیک پیشگیری و ارتقاء سلامت دهان و دندان و تجویز رایگان ویتامین دی برای کارکنان سازمان صدا و سیما طرح هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها