سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

وزش باد شدید در ۸ استان

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در ۸ استان و کاهش محسوس دما در سواحل خزر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۳۱۷
وزش باد شدید در ۸ استان

احد وظیفه در گفتگو با مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز شاهد بارش های پراکنده در دامنه های البرز مرکزی و در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق در زاگرس مرکزی و جنوبی خواهیم بود.

به گفته وی، روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی، کاهش محسوس دما و بارش باران در سواحل دریای خزر و استان اردبیل رخ خواهد داد و دریای خزر طی روز های یکشنبه و دوشنبه و خلیج فارس روز دوشنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی روز های یکشنبه و دوشنبه بارش های پراکنده در برخی نقاط شمال و جنوب شرق در ساعات بعد از ظهر رخ می دهد.

وظیفه تصریح کرد: در سه روز آینده تداوم وزش باد شدید در شرق، شمال شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: همچنین در ساعات بعد از ظهر روز های یکشنبه و دوشنبه وزش باد شدید در استان های تهران، البرز، قزوین، اردبیل، آذربایجان شرقی، سمنان، قم و مرکزی پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا آسمان پایتخت کمی ابری دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و در پاره ای نقاط وزش باد شدید با گرد و خاک است. بیشینه دما با یک درجه افزایش و کمینه دما با ۳ درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۹ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها