سازمان هواشناسی اعلام کرد:

رگبار و رعد و برق در آسمان ایران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از کاهش نسبی دما و بارش پراکنده باران طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور و بخش هایی از جنوب شرق خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۷۰۶
کاهش دما و باران پراکنده در نیمه شمالی کشور

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، بعد از ظهر امروز در ارتفاعات شرقی البرز و برخی مناطق شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و در شمال غرب کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی افزود: روز های چهارشنبه و پنج شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و در بعد از ظهر بارش پراکنده رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه در دامنه های شرقی البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد و در برخی مناطق باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وظیفه افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده و وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با 2 درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۳ و ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها