معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت :

افزایش آمارمبتلایان به کیست هیداتید در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از 28 اسفندماه 93 تا هشتم فروردین ماه جاری، دو میلیون 462 هزار و 532 نفر شب مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این استان اسکان یافتند.
کد خبر: ۷۸۳۲۱۱
اسکان بیش از 2 میلیون نفر شب مسافر نوروزی در استان فارس

مصیب امیری، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسافران در واحدهای اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، چادرهای مسافرتی، سالن های ورزشی، کلاس های مدارس و خانه های استیجاری اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: امسال با تمهیدات ایجاد شده میزان نفر شب اقامت در استان فارس نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته و ظرفیت این استان در این بخش به 550 هزار نفر شب رسیده است.

امیری اظهار کرد: 50 هتل، 13 هتل آپارتمان و 135 مهمانپذیر به مسافران و گردشگران استان فارس در ایام مختلف از جمله نوروز خدمات دهی می کنند.

وی اضافه کرد: به منظور ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی استان فارس ظرفیت مراکز اقامتی در این مدت افزایش مطلوبی داشته طوری که در هتل ها برای هفت هزار و 500 نفر، در مهمانپذیرها 15 هزار و 500 نفر و در هتل آپارتمان ها یکهزار و 400 نفر ظرفیت اقامت ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: همچنین امسال علاوه بر مراکز اقامتی، یکهزار و 200 خانه استیجاری برای میهمانان نوروزی استان شناسایی و ساماندهی شدند که اطلاعات این خانه ها در مبادی ورودی شهرها در اختیار مسافران قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها